8.4.2013

HUONEPOSTAUS

Lupasin teille erikoispostauksen tuon 300 lukijan kunniaksi. Te toivoitte huonepostausta, joten tässä se nyt on! Mun huone on ikuisessa remontissa, joten esimerkiks kaikkia listoja ei ole. (eikä varmaankaan tule :D)
1

Asun siis yläkerrassa. Meidän yläkerrassa ei siis ole muutakaan kuin mun oma huone, joten mulla ei teknisesti ole ovea vaan portaat. Mun huoneen seiniä koristaa siis tommonen New York -aiheinen tapetti. Mulla on aika isot ikkunat, mutta yleensä pidän noita verhoja edessä. Mun kaikki huonekalut on melkein ikeasta, niinkuin on tuo musta koulupöytäkin. Sänky on sitten huoneen vasemmalla puolella.
  2

Mulla on kaksi tuollaista "vähän" sotkuisen näköistä tasoa täynnä tavaraa. Toinen on siis hylly jonka laatikoihin tunnen aina kaiken minkä haluan pois silmistä, toinen on tommonen pöytä missä laitan hiukset ja meikkaan. Molemmat on ikeasta. 

3

Yläkertaan periaatteessa kuuluu toinenkin huone, mutta siinä ei ole ovea. Täällä mulla on nyt muunmuassa tv, sohva ja vaatekaappi. 

4

Toi sohva on aika uusi ja saatiin se jollain mega-alella sotkasta. Loput tän huoneen huonekaluista taitaakin olla (yllätysyllätys) ikeasta.
  56 Tuossa on vielä mun hyllykkö dvdeille ja lehdille. Oon myös tehnyt tommoset sydänkuvakollaasit koristamaan kaapin ovia. Siinä mun huone taisikin olla. Mitäs olitte mieltä tästä postauksesta ? :)

18 kommenttia:

  1. Ihana huone! Oh, niin persoonallinen ! :>

    VastaaPoista
  2. tosi kiva tää :) ihana huone!

    VastaaPoista
  3. oisit ottanu kuvan sillain yhenäisenä, koska nyt en ihan saanu selväää sun huoneest, mut näyttäis aika kivalta!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :--D aattelinki, mut en saanut kaikkea mahtumaan silleen yhteen.

      Poista
  4. Oumaigaash aivan jotai niin täydellistä toi sun huone ja asut vielä yksin yläkerrassa mulla veljet seurana että ihanaa D:

    VastaaPoista
  5. Varmaa koko yläkerta on sun huonetta!! :O Mäki haluun et meijä yläkerta on mun huone! :D
    Joo mut ihana huone sul :)

    http://e-i-p-johku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos , ja se nyt vaan kävi silleen tässä huonejärjestelyssä. :D ku tää talo on ennen ollu joku sotilastalo tai jotain...

      Poista
    2. aa ok :D muute miten saat näi helposti lukijoit? mä en saa mitenkää lukijoit omaan blogiini :/

      Poista
  6. sullo iha sairaa hieno huone :)!

    VastaaPoista
  7. IHAN SAIRAAN IHANA HUONE!! Mäkin haluun tollasen huoneen :3 ♥

    http://justonelast-time.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. (Tosi hyviä huone- ja meikkipostauksia + aivan älyttömän ihana
    banneri ♥)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi