20.5.2013

CAUSE I'M ON TOP OFF THE WORLD


1 3 2 Kävin tänään kysymässä tet-paikkaa. Nyt on sekin hoidettu alta pois ja saankin ehkä eräästä kenkäkaupasta sopivan paikan. Onneks kouluu on enää näin vähän jäljellä ja nää aurinkoiset säät jaksaa piristää vaikka käynki koulua ihan viimesillä voimilla. Lähden muuten rippileirille viikoksi melkein heti kesäloman alussa, joten postausta tulee vähän harvemmin. Saatan kyllä laittaa ajastimelle jotain postauksia, kun oon nyt ollut muutenkin niin laiska postailemaan. Mutta hyvää maanantaita kaikille. ♥

13 kommenttia:

  1. Mistä oot saanu ton EOS-huulirasvan ? :)

    VastaaPoista
  2. miten oot saanu noist sun kuvist noi reunat pois? ja miten se toimii sil uudel html-koodil?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ottanu ne kaaauan sitte, joten mulla ei oo enää mitään muistikuvaa, sori. :D

      Poista
  3. ja miten oot saanu keskitettyy ton ala tunnisteen?

    VastaaPoista
  4. Oii ihania kuvia ♥ mä en tiiä mikä siinä on mut vaikka oon koittanu erota&liittyä sun blogista, ni postaukset ei vieläkään tuu bloggeriin! harmittaa ku en ikinä muista kattoa sitten sun upeita postauksia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ♥ harmi, moni sanoo tota mulle mun blogista. musta tuntuu ettei blogger tykkää musta tai jotain, haha. :D

      Poista
  5. MIKÄ IHANA KAMERAKAULAKORUKELLO!! ♥

    Hah, jotenkin kaikilla tuntuu olevan ripari tänä kesänä... kaikki vaan ilmoittelee facessa että millä aikavälillä niihin ei saa yhteyttä riparin takia, ja samalla pröystäilee sillä kuinka äiti ja isi ovat maksaneet riparileirin Islantiin. :----D

    No, itekkin lähen Kreikkaan, Leros-nimiselle saarelle viikoksi seitsemäs kesäkuuta, ja siksi mä laitan Faceen kissankokoisilla kirjaimilla ilmoituksen millon muhun ei saada yhteyttä ja miksi ei saada yhteyttä. Jätän kyllä kännyn kotiin etten kyllä vastaisi puheluihin vaikka haluaisin... paitsi jos sopivasti 4000 kilometriä pitkät käteni hakevat kännykän Suomesta, mutta uskon pärjääväni ilman kännyä viikon. :D

    Ite en siis oo ollut riparilla, mutta toivottavasti sulla on kiva rippileiri sitten! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi, varmaa kauheen kivaa lähtee kreikkaan riparille. ♥ ite meen vaan tohon ihan lähelle. :D mäki oon yleensä aina kännykällä, ehkä toi ripari saa mut vähän irti siitä, toivotaan ainakin. ja pidä kivaa riparillas. ;)

      Poista
    2. Siis en oo menos riparille, ihan lomalle vaan, oon varmaan kirjottanu viestin vähän väsyneenä, koska nyt vasta huomaan että siitä saa kyllä tosi helposti käsityksen että olisin lähössä Kreikkaan riparille... :D Mut siis ei, jos mulla sattuis olemaan rikkaita sukulaisia jotka tarjoaisi matkan niin voisinkin mennä riparille Kreikkaan mutta ei taida ihan onnistua, koska mua ei edes kiinnosta koko ripari. En oo ees ollu ikinä missään leireillä koska oon aina ajatellu että oon ihan liian "outo", "friikki" tai "ruma" menemään leirille. Todellinen syyhän oli se että itsetuntoni oli teininä alhaalla ja olin ihan kamalan ujo, pelkäsin etten saa ainuttakaan ystävää leiriltä/riparilta, tai edes sellaista jonka kanssa hengailla riparin ajan...

      Siis tää nuorisokoti, jossa asustelen täyttää 15 vuotta ja siksi lähetään Kreikkaan lomalle. :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. kiitos :D mun mielestä ostin sen glitteristä, en oo enää ihan varma.

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi