27.6.2013

STOP IT, IT'S SUMMER

11 22 33 44 Heippa kaikille! Oon pahoillani, että kuvapostauksessa on kestänyt, mutta mulla on ollut paljon kiireitä. Täällä on sen lisäksi niin kuuma, etten oikeen jaksa tehdäkkään mitään muuta kuin nauttia auringosta ja loikoilla. Tätäkin postausta kirjoitan tuuletin vierellä hurisemassa. Vietin eilen ja toissapäivänäkin aikaa taas mökillä uiden ja tehden kaikkea muuta kivaa. Oon silti ihan ilonen, että täksi päiväksi on luvattu sadetta, sillä en olisi varmaan kestänyt enää tätä hiostavaa ilmaa. Asiasta toiseen, ette usko kuinka innoissani olen. Äiti nimittäin varasi meille muutaman päivän reissu Lontooseen. LONTOOSEEN. En voi uskoa, että pääsen yhteen lempikaupungeistani ensimmäistä kertaa. ♥ Tää matka on myös sillä tavalla historiallinen, koska Lontoo tulee olemaan ensimmäinen suurkaupunki missä olen koskaan käynyt. Ja jos yhtään tunnette mua niin rakastan kaupunkeja. Matkaan on kylläkin vielä parisen viikkoa, mutta oon nyt jo ihan pakahtua innosta. Mutta nauttikaa helteistä, meen syömään mansikoita.

8 kommenttia:

  1. Hei vau, matka Lontooseen! Mäkin haluaisin Lontooseen, ja sitten haluaisin myös englantilaiselle maaseudulle! <3 Siellä olisi IHANAA kuvata.

    Mä en malta odottaa sun kuvia Lontoosta, ne ovat ihan varmasti MAHTAVIA! ♥

    Ja sun kuvat on taas upeita, niinkuin aina. :) Tykkään tuosta airokuvasta, siitä tulee niin kesäinen tunnelma!

    Höh, anna mullekkin niitä mansikoita. :< Ohjaaja osti eilen mansikoita, ja sanoi että niitä saa syödä kello viiden jälkeen, ja kun menin sinne n. kello 5, nuorisokodin ahmattipoika söi juuri viimeistä mansikkaa. Sanoin sitten hänelle että mansikat oli tarkoitettu kaikille, ja hän vastasi "laihat syö läskit", ja söi toisen puolen viimeisestä mansikasta. Jessus. O____O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia ! (:

      voi ei :c käy ostaas ite omia mansikoita? :--D

      Poista
  2. ihana postaus! ♥ ja onnea et pääset lontooseen, kelpais mullekin :) teehän sit kunnon lontoo-postaus!

    VastaaPoista
  3. Hei jee, mekin mennään Lontooseen! Supersiistiä, tosin oon siellä jo aiemmin käynyt mutta niin naskina ettei juuri minkäänlaista muistikuvaa! Kerrohan sitten millasta siellä oli että osaan taas varautua ;)

    Toi banneri on muuten aivan ihana, miten sait siitä tollasen kolmio...jutun :D :)
    www.bulletproofsilence.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, teen postauksen varmasti. :) tein ton bannerin photofiltrellä sillee täyttämällä noi kolmiot.

      Poista
  4. Sun blogi on tosi kiva ! Tykkään bannerista ihan hirmuisesti <3 ! Kirjoitat selkeää tekstiä . Kiva kun pääset Lontooseen ! Liityin lukijaksi :) Ja tää css-koodi sopii tänne ;)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi