15.7.2013

LONDON IN PICTURES

8 2 6 4 3 10 9 11 5 7 1 Nyt oon vihdoin tullut kotiin matkaltani. Oltiin siis Lontoossa kolme päivää. Rakastuin ihan täysillä koko kaupunkiin. ♥ Ainut huono juttu oli, että oltiin noin lyhyt aika ja siellä olisi ollut nähtävää vaikka moneksi viikoksi. Saavuttiin aamusta Gatwickin lentokentälle josta pääsi nopeasti junalla keskustaan. Käytiin nähtävyyksiä läpi & shoppailtiin matkamuistoja. Taisin olla ainut, joka tajusi tosta Lontoon metrosysteemistä yhtään mitään, joten mähän sielä ekana ihmisvyöryjen läpi kuljin. Seuraavana päivänä halusin ehdottomasti Westfieldin ostoskeskukseen. Se oli ihan älyttömän suuri paikka, eikä keretty käymään kuin alle puolet kaupat sieltä läpi. Ostoksia tuli jonkunverran joista varmaan teen ostospostauksenkin myöhemmin. Saatiin kokea ihan keskustassa olevien Oxford Streetin & Piccadilly Circuksen tunnelma. Pääsin myös ekaa kertaa elämässäni starbucks-kahvilaan! Njams, niitä frappuccinoja olisi voinut juoda vaikka loppuelämänsä. Harmi, kuin Suomeen ei vielä noita kahviloita ole kauheesti rantautunut.  Lontooseen oon kuitenkin vielä palaamassa joskus. ;)

17 kommenttia:

  1. Tosi upeita kuvia :)♥ Mäkii haluun Lontoosee :D

    http://cangoanywhere.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana näitä kuvia kattoo, kun itekkin kävin alkukesästä Lontoossa :D Haha, ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Voi kun itekkin pääsisi ! Ei voi muuta kuin ihastella näitä kuvia. :)

    VastaaPoista
  4. Umm, nyt munki tekee mieli Lontoosee ;DD Ehk sit parivuode pääst vois päästäkki sin... Mut ihania kuvia, ♥

    VastaaPoista
  5. Tosi ihania kuvia, nähtävyyksiä siellä kyllä on 😊

    VastaaPoista
  6. Oijoi, nää kuvat on ihan mahtavia! Tykkään Big Benistä eniten, sekä noista puhelinkoppikuvista! ♥ Ja hienoa kuulla että oli upea reissu, ää, mäkin haluun (en tosin nuorisokodin kanssa :D)! :3

    Teksti ei nyt luista koska mun yks entinen "hyvä ystävä" pisti välit poikki eilen illalla, väitti että mun pitäis mainostaa hänen blogiaan mun ykkössuosikkina, mihin en suostunut koska "mä rakastan mu poikkista ja mu kanii ja mu idolii ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥". Blogi siis on täynnä tuollaista tekstiä, ja sanoin hänelle ihan suoraan etten halua koska hänen bloginsa ei ole tyyliäni. No hän sanoi "no sitte su ei tarvi olla mu kaveri tai lukee mu blogii", ja poistui Skypestä.

    Että juu, tällästä mulla. -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :--)

      ja aika harmi :( en mäkää ois mainostanu vaa sen takia et olis pakko.

      Poista
  7. hitsi ite oon jo kahesti käyny englannis mut en oo viel päässy lontooseen D:: mut tosi kiva postaus ! (:

    VastaaPoista
  8. Kävitteko The London Dungeonissa?
    Itse kävin kun olin lontoossa ja se oli ihan paras!! :D

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi