13.10.2013

AUTUMN SHOPPING IN HELSINKI

Oltiin eilen tyttöjen kanssa Helsingissä ostoksilla. Mun oli tarkoitus ostaa talvisempia vaatteita ja kyllä mä jonkunnäköistä huivia ja pipoa sain ihan kassalle raahattuakin, mutta niinkuin yleensä mun shoppailut menee vähän mun mielialan mukaan ja matkaan tarttu vähän kaikennäköstä, hehe. 
1 SHAMPOO & HOITOAINE l JOKU KAMPAAMO l Shampoo ja hoitoaine oli yks juttu mitä olin  myös lähdössä ostamaan. Ennen oon tykännyt käyttää Bed headin shampoota ja hoitoainetta, mutta ne on aika hintavia säännölliseen käyttöön. Aattelin ottaa pikkasen huokeemman vaihtoehdon ihan kokeilumielessä.
8VASEMMALLA OLEVA T-PAITA l NEW YORKER l KESKELLÄ & OIKEALLA l GINA TRICOT
7 PILLIFARKUT & HUPPARI l BIK BOK
6 5 COLLEGEPAITA l STOCKMANN l TUUBIHUIVI l GINA TRICOT l Toi collegepaita on ehkäpä mun suosikki näitten ostoksien seassa. Oon alkukesästä lähtien kuolannut Cheap Mondayn vaatteita ja nyt vihdoin raaskin hankkia sellasen hulluilta päiviltä!
4 3 PIPO l CARLINGS l KAULUSPAITA l STOCKMANN (ONLY) l Sorruin taas vaihteeksi ostamaan kauluspaidan, mutta mun puolustukseksi tossa on tosi kivat niitit edessä & kivan syksyiset värit.
2

17 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! oma suosikki oli tuo niitti kauluspaita :) <3

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita ja muutenki tosi kivan olonen blogi.
    Tykkäsin!:>

    VastaaPoista
  3. Paljonko toi tokassa kuvassa oikealla oleva paita on maksanu?
    Ihania ostoksia muutenkin :-)

    VastaaPoista
  4. Ihania vaatteita!:-) Tuo kauluspaita&kolitsi paita on kyllä miun lemppareita! Paljon tolla kolitsi paidalla oli hintaa?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! :--) se oli vähän alle kolmekymppiä

      Poista
  5. Kivat ostokset! Toi kauluspaita on kyllä tosi kiva!
    Mä aina odotan, että sulta tulee uusi postaus, pidän blogistasi tosi paljon♥

    VastaaPoista
  6. ihania ostoksia!!
    ellasofiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. tosi nättejä ostoksia ja toi kauluspaita on ihana ! ♥

    VastaaPoista
  8. Ihania ostoksia!
    Olin eilen kanssa ite Helsingissä ja aattelin ostaa ton saman hupparin, mut en sit ostanukkaa ku mul on jo aika paljon hupparei.

    VastaaPoista
  9. Blogisi on arvosteltu :)
    http://betrinas.blogspot.fi/2013/10/arvostelut.html

    VastaaPoista
  10. paljonko oli hintaa bik bokista ostetulla hupparilla? :-)

    VastaaPoista
  11. Sinun blogisi pääsi top5 blogin joukkoon:-)! Käy kahtoo se postaus blogistani ;-)!

    http://weeraslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi