11.11.2013

HALF A THOUSAND


Mun pitäis olla lukemassa tälläkin hetkellä ruotsin kokeeseen, mut keksin taas vaihteeksi paljon kivempaa tekemistä eli yllättäen postaamisen. Tai itseasiassa juhlapostaamisen. Huomasin tänään, että tota mun lukijamäärää koristaa kaks nollaa, joka tapahtu viimeks joskus kesällä. Mun tuurilla joku lähtee nyt lukijoista just tän postauksen julkasun jälkeen, mutta sitten juhlitaan kaikkia 499 lukijaa, haha. Kuitenkin, superpaljon kiitoksia kaikille ihanille seuraajille, pus ♥ Vaikka tää varmaan kuulostakin kauheen kliseiseltä, mutta te ootte mun inspiraatio bloggaamiseen aina silloin kun ei huvittais tai ei viittis. Kun alotin bloggaamisen en olis uskonut korviani jos mulle olis sanottu, että saan joku päivä edes 100 lukijaa, viidestäsadasta puhumattakaan.

Mutta pikemmittä puhein, nyt ois täydellinen aika toivepostaukselle! Ite oon aika huono keksimään ideoita erilaisiin postauksiin, joten annan teille vuoron päättää. Kommenttia vaan alas, että millasta toivepostausta haluaisitte.

12 kommenttia:

  1. heei onnee, kyl ansaitset ton lukijamäärän ! mä tykkään ainaki sun videoista, joten tykkäisin jostain ostosten esittelyvideosta tai hyräilyhaaste!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat ja kiva postaus♥
    Tee vaikka my day, niitä on aina kiva katsoa :--)

    VastaaPoista
  3. onnee! :) mun on pitäny sanoo tää jo vaikka kuinka kauan, että sun blogi on ihan mahtava♥! toivepostauksessa mulla ei oo mitään väliä - pää lyö tyhjää eikä multa oikee löydy heittää mitään ideaa :--(

    VastaaPoista
  4. Oi ihania noi sun kuva ja onnittelut 500 lukijasta ♥ Joku video ois tosi kiva, ja kaveripostaus myös:)

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana toi kollaasi!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. oi onnea sulle! sulla on tosi kiva blogi :)
    tee joku video, esim leivontavideo tai myday :)

    VastaaPoista
  7. May day tai my room olisi kiva! :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi