25.12.2013

CHRISTMAS LIGHTS WILL GUIDE YOU HOME


Ben Howard - Only Love
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Yks mun suosikeista joulussa on ehdottomasti jouluvalot. Oon ihan pienestä pitäen katsellut silmät pyöreinä, kun keskustaan pystytettiin erilaisia valoja näin joulun alla. Mua kiehtoo eri kaupungeissakin just ne kauniit välkkyvät valot, jotka syttyy hämärällä. En tiedä todellakaan syytä mun rakkaudesta valoihin, mutta varsinkin näin pimeänä aikana ne luo jotain outoa turvaa - ainakin mulle, haha.

Mun joulu meni aivan mahtavasti. ♥ Vietettiin aikaa perheen kesken, syötiin hyvää ruokaa ja availtiin lahjapaketteja. Tää on niin ihanaa aikaa, kun ei tarvi stressata mistään ja voi ottaa vaan rennosti ja katella nättejä valoja. Toivottavasti teidän joulu sujui yhtä hyvin kuin mun. :-)

7 kommenttia:

  1. Munkin mielestä jouluvalot on ihania ja kauniita♥ :-)

    VastaaPoista
  2. ihana ulkoasu sun blogillas! ja rakastan tota banneria <3 + tosi laadukkaita ja kivoja kuvia. liityin lukijaksi!! :)

    VastaaPoista
  3. Tiiäkkö sulla on aivan ihana blogi! oikesti ihan täydellinen <3 liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  4. Oi ihania kuvia varsinkin toi kolmas : )

    VastaaPoista
  5. Toi banneri on hieno, mut voisit joskus vaihdella sitä`?
    Muutenkin hieno ulkoasu ja olen lukijana

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi