17.12.2013

I AM WITH THE BAND

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled FARKUT & T-PAITA l ONLY
Anteeksipyynnöt vaikka kukkien kera, kun en oo taas(kaan) postannut pitkään aikaan. Mun piti tulla moikkaamaan teitä viikonloppuna, mutta meillä oli yhteensä 14 tuntia kestävä ohjaajakoulutus, joten aikaa ei jäänyt kirjottelulle ja kuvien muokkaamiselle. 
Aattelin kuitenkin tulla esittelemään lähiaikoina ostamani t-paidan ja farkut. Oon pitkään metsästänyt vaaleita farkkuja ja vihdoin löysin ne onlystä. Aluksi meinasin jättää ne kauppaan, mutta noi ihanat vetoketju -yksityiskohdat sai mun mielen muuttumaan. Hyrr, ulkona tuli aivan älyttömän kylmä kuvata asukuvia t-paidassa, viisas minä. Tuuli myös aivan kamalasti jonka varmaan huomaa mun sotkukampauksesta, haha. Mutta mun on ruvettava suunnittelemaan treeneihin lähtöä, ens kertaan!

11 kommenttia:

  1. Ihanat housut ja kiva paita :) ♥

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat vaatteet ♥ harmittaa vaan kun talvisin on niin vaikee just käyttää mitään t-paitoja, kun meillä ainakin koulussa on aika viileetä :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! meilläkin on koulussa tosi viileetä, mut totahan voi käyttää vaikka neuleen tai kauluspaidan alla, :---)

      Poista
  3. Tosi upee banneri! :) Ja blogi muutenkin.

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat noi farkut!!:)

    www.nea-k.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. sulla on ihana tyyli ja tyksin tästä ulkoasusta hirmusti :3!

    VastaaPoista
  6. Ihanat farkut ja blogi :3 tietäisiksää et miten nimen voi vaihtaa tääl ku esim kommaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos c: sun pitää valita tosta "vastaa käyttäjänä" -kohdasta.

      Poista
  7. tosi ihana blogi ! banneri on todella uniikki ja kiva idea :) liityn ! ♥


    eltsuponi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi