5.1.2014

NEWBIES FROM SALES

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Moikka kaikille ja hyvää viikonloppua! Oon tosi ilonen, et saadaan viel huominenki vapaaksi, vähän niiku joku miniloma heti joululoman perään. Mun on pitänyt tulla esittelemään nää mun aleostokset toosi kauan, mut mulla ei oo ollu kamalasti aikaa muokata kuvia. Mutta tässä nää nyt vihdoin on!

Cubuksessa oli muistaakseni kaikki tuotteet 30% alessa, mutta raaskin ostaa vaan tollasen sukkapakkauksen. Mua jäi vaivaamaan ihan kamalasti yks paita Cubuksesta, jota en kuitenkaan paikan päällä raaskinut ostaa. No pitää mennä joku päivä kurkkaamaan, onko niitä vielä jäljellä... 

Glitteristä löysin ennen joulua tollaset niittikuoret. Olin kylläkin vähän pettynyt noihin kuoriin, koska mun piti jo seuraavana päivänä liimailla pikaliimalla joitain irronneita niittejä takasin. Hiustropiikista nappasin mukaan aivan ihanan tuoksuisen lakan, joka ei kuitenkaan ollut alessa. Mun kaveri kehu tota paljon ja aattelin ottaa testiksi, kun mulla tota vanhaa lakkaa ei oo enää paljoa jäljellä. 

Käytiin myös äidin kanssa sokoksessa tsekkaamassa alet. Äiti osti ihan pilkkahintaan jonkun YSLn meikkipakkauksen josta sain sitten pitää ite ton ripsivärin. Itelleni ostin sieltä tollasen söpön kynsilakkapakkauksen. 

15 kommenttia:

  1. tosi kivoja ostoksia ja ihanan värisiä noi kynsilakat! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja upee ulkoasu!

    http://katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Toi Tigin lakka on kyllä tosi hyvää! :)

    VastaaPoista
  4. Paljon noi O.P.I - kynsilakat makso :)? eikös ne nimittäin oo jotain 16€/kpl yleensä :D
    Ihanat kuvat ♥

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥ mun mielestä toi pakkaus oli 20€ :D

      Poista
  5. Mun kaveri kans kehui just tota lakkaa ja se on kyllä niin ihanan tuoksuista! ootko jo päässyt testaamaan? ja jos oot niin mitä pidit? :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu oon, se tuoksuu tosi ihanalle ja ei oo semmosta ns. raskaan tuntusta hiuksilla. :--D

      Poista
  6. Millä muokkaat sun kuvat...? pliis, älä ole törkeä niinkuin useimmat joilta kysyy jotain, ne vastaa vaan jotain et ihan vain flicrillä tai jollain muulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yleensä ipiccyllä korjaan valotukset ja joitain saatan terävöittää pikkasen. sitten joko jätän ne silleen tai laitan jonkun filtterin vsco camilla :)

      Poista
  7. Voi tuo Tigin lakka on todella hyvää ja se tuoksuu ihanalta:) Tässä on todella upeita kuvia ja tykästyin kuvien 'värimaailmaan'. Tykkään myös banneristasi, upea!

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi