27.4.2014

APRIL FAVORITES

Pitkästä aikaa kuukauden suosikit -postausta! Mulla on ollut nyt postausideat vähän vähissä, joten aattelin taas vaihteeksi kertoa vähän mun suosikkijutuista tässä kuussa.
  UntitledUntitled

Ihan ykkösvaatesuosikkina on ollut toi kauluspaita. Se sopii melkein kaikkiin mun vaatteisiin ja on kiva väripilkku tummien vaatteiden sekaan. Tummista vaatteista puheenollen, myös noi Bikbokin farkut on päässyt mun suosikkien listaan. Ne istuu just täydellisesti ja sopii just kaikkien vaatteiden kanssa. Yleensä vaan heitän jotkut vaatteet päälle, ennenkun lähen ulko-ovesta, joten yhteensopivat vaatteet on mulle tosi tärkeitä. Mun oli kans ihan pakko laittaa noi pingviinikuoret tähän listalle, ne on vaan niin söpöt !
  UntitledUntitled Untitled

Lisää vaatteita, haha. Oon ruvennu tykkäämään hihattomista t-paidoista tosi paljon ja suunnitelmissa ois ostaa lisää tollasia vaatekaapin täytteeks. Toi Onlyn paita on ihan täydellinen esimerkki sellasesta paidasta, josta tykkään. Onlyn lökäreitäki oon tykännyt käyttää viimeaikoina vähän liiankin paljon. Hajuvesisuosikkina toimii Marc Jacobsin Daisy, kesäiset tuoksut on niin ihania!
  Untitled

Mulla harvoin on kirjasuosikkeja, koska en oo mikään kauhee lukutoukka, mutta nyt tähänkin on tullut poikkeus. Nimittäin toi John Greenin Tähtiin kirjoitettu virhe on ollut semmonen kirja mitä oon oikeesti jaksanut lukea. Suosittelen!
  Untitled

Oon aika laiska, kun puhutaan ihonhoidosta ja tykkään pestä naamani ihan vaan tolla Neutrogenan greippipuhdistusaineella, siitä jää ihanan raikas fiilis. Tykkään myös tosi paljon tosta Vichyn voiteesta, siinä on helppo pumppupullo ja uv-suojakin löytyy.
  Collage

Oon kuvannu viime viikkojen ajan suurimmaks osaks kännykällä, joten aattelin laittaa tähän postaukseen parit (jo ehkä nähdytkin) räpsyt. Kuvat tosiaan tykkään muokata VSCO Camilla, se tuo jotain kivaa lisää näihin kuviin.
    9

Juomasuosikkina tässä kuussa on Arizona tee. Varsinkin toi granaattiomenan makunen tee on ihanaa! 


Vielä viiimeiseksi parit suosikkikappaleet tältä kuulta. 


6 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :-) eka kuvan paita ja nuo yhden kuvan housut ovat aivan ihanat! :o ♥

    VastaaPoista
  2. Oi, löytäsköhä noita Onlyn lökäreitä vielä kaupoista.. Ihanat!

    VastaaPoista
  3. Siis rakastan tätä blogii nii paljon <3 onko sulla instagrammii?:)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi