5.4.2014

LONDON NEWYORK



Heippa pitkästä aikaan ! Mulla on ollut itseasiassa tosi kiva viikko takana. Sain muunmuassa tietää, et pääsen yhteen kesätyöhaastatteluun. Oon muutenkin ollut jotenkin tosi iloisella tuulella tän viimesen viikon ja ihan pienetkin asiat on saanut mut hymyilemään. Ainoa vastoinkäyminen tänään on, että oon saanu nyt vääntää kättä ton flickrin kanssa varmaan yli tunnin, kun se ei suostu antamaan mulle mitään html-koodeja näistä kuvista. No, saatte nyt kestää näitä suoraan bloggerin kautta ladattuja kuvia ainakin toistaseks.

Kävin ostamassa noin viikko sitten tosi kivat kuoret glitteristä. Aluksi mulla oli suunnitelmissa ostaa vaan tollaset mahdollisimman käytännölliset ja suojaavat kuoret jonne saa laitettua pankki- ja ajokortin, mutta mun oli ihan pakko ostaa myös tollaset pingiivinikuoret. Ne oli vaan ihan älyttömän söpöt ! :-D Onlysta löysin ihan mielettömän hienot ja ennenkaikkea rennot collarit. Pari päivää sitten tein uuden löydön onlysta, nimittäin tollasen ihanan topin jossa on leveät hihanaukot. Sanotaanko tota nyt sitten hihattomaks t-paidaks vai mikskä? 

9 kommenttia:

  1. Millä oot tehny bannerisi? :-)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja tosi kauniita kuvia! Sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  3. miunkin oli ihan pakko viime viikolla käydä ostamassa noi pingukuoret! ne oli ylisöpöt :3

    VastaaPoista
  4. Oi, ihanat kuoret <3 tiiätkö jotain paikkoja/nettikauppoja mistä sais kivoi kuorii iphonelle?:)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi