25.1.2015

KUULUMISIA

IMG_6417 IMG_6843 IMG_6416 IMG_6418 IMG_6845 IMG_6419 IMG_6837

Moikka ja hyvää sunnuntaita kaikille! Oon nyt tuskaisesti yrittänyt lukea koeviikkoa varten, mutta en oo oikein saanut mitään aikaseksi. Kaikenlisäksi mulla on just tällä koeviikolla kaikki ne mulle 'tärkeät aineet' jossa pitäis pärjätä, matikkaa, fysiikkaa, kemiaa ja bilsaa. :-D Noi kaikenmaailman laskut alko menee vähän yli ymmärryksen, joten aattelin tulla kertomaan tänne vähän kuulumisia. 
Tilattiin tossa muutama viikko taaksepäin Hollisterilta vaatteita, ite tilasin tollaset ihanat pitsishortsit ja alusvaatteita. Löysin lisäksi tollasen harmaan collegepaidan & punaisen pitkähihaisen H&Mästä, sekä ihanan rennon hupparin Cubukselta. 
Viime tiistaina sain myös vähän vaihtelua elämään, kun kävin värjäämässä mun hiukset. Halusin kuitenkin pysyä ihan tossa brunetessa, joten vaaleat raidat toi kyllä paljon piristystä.
Mites teidän vuosi on lähtenyt sujumaan? :-)

4 kommenttia:

  1. Miten muokkaat sun kuvat noin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muokkaan eka ipiccyllä, sitten yleensä vscocamilla

      Poista
  2. Ihania kuvia ja itsekkin värjäsin brunetteihin hiuksiini joku aika sitten vaaleita raitoja ja oon tykänny :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi