29.3.2013

WE'RE SO PARIS, WHEN WE KISSED

3 1 2 5 7 4 8 Oon vihdoin saanut noille tilaamilleni niiteille jotain käyttötarkoitusta. Ajattelin laittaa muutaman niistä tuohon Zaran armeijanvihreään paitaan. Ostin sen joskus muinoin alesta Helsingistä. Mun mielestä tosta tuli tosi kivan näkönen. Tänään oon vaan rentoutunut ja tälleen. Tein myös suklaa-banaanipirtelöä. Kannattaa kokeilla, se on ihanaa. ♥ Myöhempiin suunnitelmiin kuuluisi mennä kattomaan yks leffa kaverin kanssa. Mentäisiin kattomaan se paljon kehuttu kauhuleffa Mama - toivottavasti en oo ihan koko elokuvaa silmät kiinni. :D Mitäs teidän lomaan kuuluu?

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ihana blogi, ihana sinä! Mutta ihan vaan suunnitelmis viettää aikaa ystävien kans ja men synttäreille, rakastan sun postauksii ♥

    VastaaPoista
  2. kivalta näyttää ! mun loma on alkanu hyvin, rennosti vaikka suutahdin aamulla porukoille ku heräsin niiden meluun D: ja kohta tekemään dumle muffinsseja ♥

    VastaaPoista
  3. tosi kivan näkönen toi paita ! :)

    VastaaPoista
  4. Onko noi niitit hyviä? siis pysyykö hyvin ja onko helppo kiinnittää? :>

    www.kkikis.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pysyvyydestä en oo varma; ei oo ainakaan vielä lähtenyt irti, mutta aika näyttää. :D ja ne on tosi helppo kiinnittää, taittaa vaan sen takaosan.

      Poista
  5. tosi ihana ulkoasu ja oot tosi kaunis! :o

    VastaaPoista
  6. Mistä oot tilannut noi niitit? :)



    tihkusadetta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Tää sun blogin ulkoasu on ihana! <3 Ja postaukset on aina sellasia, jotka pitää heti ekana lukee. ;)

    VastaaPoista
  8. IHANA blogi sul!! Liityin lukijaks :) Käytkö muute kattoo mun blogii --> http://e-i-p-johku.blogspot.fi/

    ja laitatko jonkun kysymyksen toho mun kysymyspostaukseen :)

    VastaaPoista
  9. Mä pidän kovasti sun blogin simppelistä ulkonäöstä ja siitä, miten sun kuvat on isoja koko blogin kokoisia. ;--D

    http://plastic-teacup-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Miten saat sun kuvat noin isoiksi?

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi