31.3.2013

SO MANY DRESSES

Oon tänään pääasiassa ettinyt sitä rippimekkoa mulle, mut en millään osaa päättää. Tommonen pitsinen yläosa olis ihana, toisaalta taas olkaimeton.Tai pieni väripilkku mekossa, toisaalta taas kokovalkoinen. Toisaalta taas tommonen helma, joka on takaanta pidempi olis tosi kaunis, toisaalta taas lyhyt. Tätä valinnan vaikeutta. :D Toivottavasti osaan päättää edes jossain vaiheessa, onhan tässä nyt hieman ennen kesäloman alkua aikaa miettiä - onneksi. Taidan hetkeksi jättää nää vaateasiat oman onnensa nojaan ja mennä nyt tekemään sitä esitelmää ja läksyjä, heippa!

12 kommenttia:

  1. Jep tää kauhee valinnan vaikeus.. Ite pitäs ettii mekko päättäreihi.. Toivottavasti löydät jonkun kivan mikä sopii sulle!!:)

    VastaaPoista
  2. kaikki on kyllä tosi kivoja :--) lemppari on toi jossa on ruskea yläosa <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustki ihanimmat on toi ruskee yläosane ja toi koko valkone :)

      Poista
  3. musta hienoin on toi koko vaaleenpunainen ja sit on kans toi ihan valkonen, jonka kalus -osassa on toi jännä koru tai se näyttää siltä.

    VastaaPoista
  4. mun mielestä toka ja kolmas on hienoimmat!

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä toi koko vaaleenpunanen on paras! (:
    Se sopis myös sulle tosi hyvin.

    VastaaPoista
  6. Tota tokaa mäki oon katellut :) Ihania kuitenkin kaikki.

    http://radioaktiivisesti.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Toi edellinen ulkoasu oli musta kyllä parempi :D

    VastaaPoista
  8. musta noi eka ja neljäs on parhaita :) aivan upee banneri <3



    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tää sun blogis on tosi ihana, tykkään ! Ulkoasu on tosi kiva ja värit sopii hyvin yhteen !:) arvosana: 9½

    VastaaPoista
  10. Toi toinen on mun mielestä kiva :) Mä oon jo melkein menettäny hermot kun mullakin olis tää mekon osto edessä :D Mut tää uus ulkoasu on tosi kiva ! Mistä kaupasta toi toinen vasemmalta mekko on :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi