2.4.2013

WELCOME TO THE NEW AGE


Kuten nopeimmat teistä on saattanutkin huomata, oon vaihtanut blogin ulkoasun ihan uusiksi. Mulla on vielä vähäsen taustaongelmia, mutta muuten oon aika tyytyväinen tähän. Tykkäättekö te vai ettekö? Sitten toisiin asioihin; Mun harrastuksesta eli kiipeilystä on blogissani aika vähän kuvia, joten tässä nyt kollaasi tämänpäiväiseltä. Kuvat on nyt pääasiassa boulderoinnista, mutta jos haluutte voin jossain vaiheessa ottaa ihan köysikiipeilystä pari kuvaa? Mä oon muuten toi jolla on toi pinkki paita, Jenni mustassa paidassa, Salla tummansinisessä. 
P.S: Enää kaksi, niin 300! ♥

18 kommenttia:

  1. Wau mikä banneri, tosi hieno:)! Millä toi on tehty?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! c: kuvat yhdistin gimp kakkosella ja teksti ihan vaan picmonkeylla.

      Poista
  2. tääki ulkoasu on ihana, vaikka edellisestä tykkäsin enemmän :-)

    VastaaPoista
  3. Mäkin kyllä sanoisin että se edellinen oli kivempi..:)

    VastaaPoista
  4. vau noi gadgeteis olevat noi kuvat ym (: Bannerin kuvien alapuolelle sopis joku eri fontti ja tausta pois niin ois iha jees mun mieleen (:

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin tykkään tästä ulkoasusta! Ja tosi kivoja noi kuvat tossa kollaasissa... :)

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. kiitos, vaikka se taiskin taas vaihtua lennosta. :DD

      Poista
  7. tää on tosi ihana ulkoasua!:)
    Sä oot todella kaunis ja oot hyvä kuvaamaa:) Teetkö muuten muille bannereita, olisin kiinnostunut, jos siis sulla on aikaa:D
    http://i-just-wanna-feel-this-moment.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) jaja en kyllä taida enää jaksaa, ku oon nytki tehny niin monet tohon mun omaan blogiin.

      Poista
  8. Tosi ihana tää sun blogis, tykkään! Banneri on tosi kiva. Kommentinki jo aijemmin tähän samaan postaukseen, että pidin enemmän edellisestä ulkoasusta ja kyllä pidinkin, mutta tästä alkaa jo tykkäämään tooosi paljon ja tuntuu, että tää on melkein yhtä hyvä kuin edellinenkin :-) oot hyvä bloggaaja, jatka samaan malliin !

    VastaaPoista
  9. millä sä oikeen teet näitä bannereita :) ? millä teet noi kolmiot? :3 ihana blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tän bannerin oon pääasiassa tehny photofiltrellä. :) kiitos <3

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi