14.5.2013

YOUR PRETTY FACE AND ELECTRIC SOUL


3 2 4 1 Rakastuin tohon biisiin. ♥ Oon soittanut sitä tänään varmaan 30 kertaa. Käytiin tänään katsomassa mulle rippikenkiä, mutta mun tuurilla ei niitä tietenkään löytynyt vaikka käytiin melkein kaikki Kouvolan kenkäkaupat läpi. Koitan nyt sitten netistä ettiä sopivaa paria. Mukaan kuitenkin tarttui peitevoide ja karkkia, haha. Mulla oli myös tänään päällä toi Ruotsin Bik Bokista ostamani farkkupaita. Nuo olkapään ja kauluksen kuvioinnit on aivan ihania ja mun oli pakko ostaa se, vaikka olikin vain m-kokoa jäljellä. No hihat on takaanta katsottuna ehkä vähän leveät, mutta muuten toi on ihan hyvä koko. Mutta meen nyt lukemaan kemiaa, hyvää viikkoa teille! 

19 kommenttia:

  1. mikä ton kappaleen nimi on? :) ihana!

    VastaaPoista
  2. muute tosi ihana paita, itekki haluisin jonku ton tyyppisen, mutta mulle ei oikee sovi tommmoset :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mäki eka aattelin ettei sopis, mut kai toi nyt jotenki sopii. :D

      Poista
    2. soppii tosi hyvin :)
      sori ku kyselen... mut mite ton youtube palkin saa tehtyä :D siis tommosen, ku osaan vaa mustan :(

      Poista
    3. ei mitään :D mulla on itseasiassa postaus siitä aiheesta > http://make-the-world-go-round.blogspot.fi/2012/11/valkoinen-youtubepalkki_5.html

      Poista
    4. kokeilen onnistuuko ja hei kiitos :)!

      Poista
  3. ääääää Saga oot niin kaunia ja mitä kuvia! luoja että oot hyvä♥ ja toi banneri ähh

    VastaaPoista
  4. upeita kuvia, oot tosi kaunis! (:

    VastaaPoista
  5. sulla on kyllä aivan ihana blogi! :-)

    http://tuuliemiliaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Uih! Tulen varmaan ahmaisemaan jokaisen postauksen kun tälläistä settiä tulee. ♥ Mä niiiiin tykkään sun tekstistä ja kuvista, mulla menee aina ikuisuus löytää sellainen blogi joka ei ole täynnä sitä "Oi kun MINÄ olen kaunis ja oi kun MINÄ olen viisas! Oi kun MINÄ olen ainoa joka merkitsee tässä maailmassa jotain..." En ymmärrä miten onnistun melkein aina löytämään vain sellaisia blogeja, muttamutta, onneksi olen sentään löytänyt paljon sellaisiakin IHANIA blogeja joissa ei ole yhtään mitään tuollaista, kuten tämä sinun blogisi. :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää kiitos ♥ yritän jatkossakin kirjottaa sen tyylistä tekstiä.

      Poista
  7. IHANA TOI PAITA ♥ ää tykkään tästä sun blogista ihan sairaan palion !

    jenniessivenla.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. woi, oot niin kaunis! (;

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi