9.6.2013

I WANT TO TRAVEL THE WORLD

4 3 5 2 1 Tää on ehkä hieman ironista, että mulla on matkakuumetta vaikka oon tälläkin hetkellä rippileirillä. Mut tiedättekö sen tunteen kun haluaa ulkomaille niiin paljon? Enkä nyt tarkota mitään viron risteilyä tai venäjän rajan yli kulkemista vaan kunnolla ulkomaille. Oon aina halunnu päästä lentokoneessa yölennolle. Katsoa koneen ikkunasta, kun kuljetaan jonkun ison kaupungin yli ja nähdä ne kaikki miljoonat valot. ♥ Päästä pakkaamaan kunnolla jonnekkin, mitä on odottanut monta kuukautta. Juuri nyt haluisin jonkun kaupunkiloman. New York, Lontoo, Los Angeles, Pariisi... Ää miksei raha kasva puussa? :D Onko teillä nyt näin kesällä myös matkakuumetta vai ootteko kenties lähdössä jonnekkin?
kuvat we♥it

16 kommenttia:

  1. Ite oon aina halunnut New Yourkiin .. Tai Los Angelesiin! ♥ En oo koskaan ollut lentokoneessa, raha ei tosin kasva puussa..

    VastaaPoista
  2. Mäki halusin mennä jonnekki Lontoosee, Nykii tai jonnekki semmosee. Äääää miks oikeesti raha ei kasva puussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepjep, varmaan pitää alkaa käydä kesätöissä tätä menoa. :D

      Poista
  3. mennään kesällä siskon kanssa Roomaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo, vähän siistii! :D oon itekki käyny kerran Italiassa, tosin olin ihan pieni ja käytiin vähän etelämpänä Sisiliassa.

      Poista
  4. Äh, tähän mennessä ei oo tullu semmosta matkakuume tunnetta, mutta kiitos sun ja noiden kuvien, ni tekis kyllä mieli lähtee just tyyliin jenkkeihi vähä shoppailee ja tutkailee maailmaa, mutta sitä rahaa ei vaan löydy :c

    beunique-cher.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D mut kyllä ne unelmat sitten joskus toteutuu.

      Poista
  5. yölento on tosi tylsä jos on pilvinen keli :/ ja varsinki jos lentää meren yli..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, ite en oo tullu ajatelleeks tota. mut toivon sitten jos mä pääsen yölennolle niin lennettäisiin jonkun kaupungin ohi. (:

      Poista
  6. oh et oo ainoo tässä maailmassa, joka potee matkakuumeilua melkein aina!! oon lähössä lontoosen ens viikolla kolmeks viikoks, ahhhh, en malta oottaa!! :----)

    http://raidallisiarusetteja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, ihanaa! kumpa saisin tulla mukaan. :DD linkkaa ihmeessä, jos teet matkapostausta.

      Poista
  7. Vähän tyhmiä kysymyskisä rippileiristäs. :D

    1. Oliko siellä kivaa ja jäikö siitä semmonen kiva kokemus?
    2. Saitko uusia kavereita?
    3. Oliko ne asiat, jotka teiän tartti opetella ni helppoja?
    4. Oliko teillä joku lopputesti? Jos oli, oliko se sun mielestä helppo?
    5. Olisko ollu virhe jättää menemättä sinne rippileirille?

    Hihii, toivottavast vastailet näihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. siellä oli aivan mahtavaa, muistan varmasti ton kokemuksen ikuisesti.
      2. tutustuin tosi paljon uusiin ihmisiin, vaikka kyllä tunsin jo aika monia ennestään.
      3. meidän piti opetella ulkoa 6 juttua mm. isä meidän -rukous ja uskontunnustus. oli se ehkä vähän vaikeeta (ainakin mulle :D), mut kyllä ne sit sai opeteltua.
      4. oli, mun mielestä se oli melko helppo ja lyhyt. pitää vaan kuunnella vähän oppitunneilla.
      5. jos olisin jättänyt väliin, niin olisin kyllä katunut tosi paljon!

      Poista
  8. mullakin on kauhee matkakuume! en oo ikinä käyny ruotsia pidemmällä joten ois ihan kiva päästä jonnekin kauemmas. Ja mun unelma ois päästä matkustelemaan ympäri Pohjois-Amerikkaa! Ja sen unelma mä aijon sitten aikuisena toteuttaa :) ois myös kiva päästä käymään hawaijilla, thaimaassa, espanjassa ja australiassa! äh, miks se raha ei tosiaan kasva puussa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin haluisin hawajille, australiaan, thaimaaseen ja espanjaan. :D harmin paikka, kun raha ei kasva puussa, mut kyllähän ne unelmat voidaan sitten myöhemmin toteuttaa niinkuin sanoitkin. :D

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi