6.6.2013

MY MAKEUP

Mun on jo kauan pitänyt tehä tällänen meikkipostaus, mut se aina on vähän jäänyt kun on ollut paljon muutakin. Samalla kun luet tätä tekstiä, mä oon riparilla tällä hetkellä. (Ellet lue tätä paljon myöhemmin tai jotain. :D) Kuitenkin, niinkuin kerroin jo edellisessä postauksessa, että olen viikon rippileirillä, mut ajastin pari postausta. ;) Nyt kuitenkin höpöttelyt sikseen ja asiaan:



Aloitetaan meikkivoiteista, puutereista ja sellasiin liittyvistä tuotteista. 1. Eli mun garnierin bb-voide. Varsinkin nyt kesällä bb-voidetta tulee käytettyä jonkun verran, koska tässä on aurinkosuoja ja se ei ole yhtä raskasta kuin meikkivoide. Miinuksena kuitenkin, että jopa tää vaaleampi sävy on mulle vähän liian tumma. 2. Sitten on kicksin meikkivoide, jossa on myös pieni aurinkosuoja. Tää ei ollutkaan mun mielestä kamalan laadukas meikkivoide, mutta ainakin sain sen halvalla. 3. Maybellinen fit me -meikkivoide on näistä mun ehdoton suosikki. Sävy on juuri täydellinen eikä se ole iholla kamalan paakkuista ja levittyy kevyesti. 4. Mun ainoa poskipuna. Tykkään paljon tuosta korallisesta sävystä. 5. Aurinkopuuteri, jonka onnistuin saamaan äidiltäni, kun äiti ei käyttänyt sitä enää. Jos joku ihmettelee tuota merkkiä, se on arbonnen tuote. 6. Mun luottopuuteri, sekin arbonnen.

Sitten mennään luomiväreihin. Itse en tykkää käyttää värikkäitä luomivärejä vaan pysyn tommosissa luonnollisissa. 1. Viimeisin ostamani tuote joka on siis The Balmin mattaluomiväripaletti. Tää on ollut kovassa käytössä, koska toi matta koostumus näyttää niin luonnolliselta. 2. Maybellinen hieman kimaltava luomiväripaletti, jota käytän pääasiassa juhliin, jos käytän.

Kolmantena on peitevoiteet. 1. Lumenen tummille silmänympäryksille tarkoitettu peitevoide. Tää on tosi toimivaa ja hinta-laatu suhde tosi hyvä. 2. Taas mun suosikki, tällä kertaa fit me:n peitevoide. Tätäkin on tullut käytettyä tosi paljon. 3. Ei oikeastaan peitevoide vaan silmämeikin pohjustusvoide lumenelta. 4. Garnierin roll-on peitepuikko joka on taas kerran tarkoitettu tummille silmänalusille. Sävy on ehkä hieman tumma mulle.

Sitten on silmänrajauskynien ja ripsareiden vuoro. 1. Eniten näistä käytetty nestemäinen rajauskynä Rimmeliltä. Pysyy hyvin koko päivän ja oon muutenkin tosi tyytyväinen tohon. 2. Veden kestävä rajauskynä. Tätä en käytä niin usein, koska se ei todellakaan meinaa lähteä edes meikinpoistoaineella. 3. Ainoa ripsivärini jonka senkin sain äitiltä. 4. Valkoinen rajauskynä Lumenelta. 5. Musta rajauskynä Lancomelta. 6. Viimeisenä vielä kulmakynä, jota tulee käytettyä joka päivä.

Viimeisenä vielä huulikiillot. 1. Kesällä hyödyllinen huulikiilto. Makuna mango ja papaija, joka on aivan ihanaa. Tätä oikeesti tekis mieli syödä. :D 2. Sain joskus muinoin lahjaksi tän arbonnen huulikiillon. En oo kamalasti käytellyt tätä. 3. Superhalpa huulipuna jonka ostin ihan kiinnostuksesta. 4. Ja sitten alennushyllyiltä löytämäni chanelin huulikiilto. Väri on aika luonnollinen.

9 kommenttia:

  1. Miten näitä postauksia voi ajastaa :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kun oot kirjottamassa uutta postausta, niin sieltä oikealta puolelta aikataulusta laitat päivän ja ajan. sitten vain julkaiset sen ja se tulee määrämänäsi aikana. toivottavasti tajusit tosta selityksestä ees jotain. :)

      Poista
  2. En itse käytä kauheasti meikkiä (siis en laita läheskään joka päivä meikkiä), mutta tykkään selata meikkipostauksia. :D Ja tää sun postaus on tosi hyvä, oon ihan samaa mieltä siinä että sellaset turkoosit silmämeikit, metrin pituiset ripsienpidennykset ja kirkuvan punainen huulipuna ei sovi yhteen, vaikka et ihan noin sanonut, mutta ilmaisit kuitenkin että tykkäät luonnollisista sävyistä. :D Itse rakastan punaista huulipunaa, mutta en kuitenkaan laita sitä ainakaan kovin usein.

    Noniin, huomenna klo 9:45 olisi sitten lähtö Kreikkaan! Joten en viikkoon sun postauksia tuu näkemään saati kommentoimaan, mutta lupaan kommata taas kun tulen Kreikasta! ♥ Laitoin yhden postauksen ajastimelle klo kymmeneksi huomiseksi, ja toivotan siinä hyvää viikkoa ja sanon että olen matkalla lentokentälle. :D

    Mut hei, kerro sitten oliko hauskaa riparilla kun pääset tähän joskus vastaamaan! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitos. :) ja juu mulla oli tosi hauskaa siellä. :D teen kyllä varmaan myöhemmin postauksenkin aiheesta, jos nyt jaksan tän matkan jälkeen.

      Poista
  3. Kivoja meikkejä sulla ja olit ottanu ihanan tarkat kuvat näistä :) ♥ miten paljon toi chanelin huulikiilto makso alennuksessa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos. :D oisko ollu jonku kympin, mut en oo ihan varma. :)

      Poista
  4. Ihana postaus, sulla on kivoja meikkejä :)

    VastaaPoista
  5. Onko fit me - meikkivoide ja peiteaine peittäviä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ainakin mulle tarpeeksi peittäviä, että ne peittää parhaiten ainakin noista mun meikkivoiteista. :) harmi vaan, et kulutan ne tosi nopeesti loppuun. :D

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi