17.6.2013

RIPPIJUHLAT

2 4 3 1 5Eilen oli siis mun rippijuhlat. Heti aamusta oli lähtö kirkkoon konfirmoitavaksi. Sitten myöhemmin otettiin kirkon pihalla kaverin kanssa muutamat räpsyt. Sen jälkeen lähdin viettämään omia juhliani sukulaisten ja perheen kesken. Sain aivan upeita rippilahjoja, joista olen tosi kiitollinen. Tärkein varmaan on kuitenkin se 50mm objektiivi jonka perään olen kuolannut jo aika kauan. Voin sanoa, ettei se ollut turha hankinta, rakastuin heti ensisilmäyksellä siihen. Sain myös ihanan rippiristin kummiltani ja rahaa. Nyt olisi kuitenkin suunnitelmissa vain rentoutua ja nauttia kesästä. Toivotaan, että säät paranisivat hieman. (:

12 kommenttia:

  1. Mulla oli netti poikki kaksi päivää, mutta tänään saatiin toimimaan kun vähän näprättiin sovittimen asetuksia :D

    Hienoa että sulla oli ihana rippijuhla! Ja onnea! ♥

    Se on kyllä aivan ihana tunne kun saa lahjaksi uuden objektiivin. :3 Ja kyllä ne säät paranee, sateen pitäis kuulemma loppua tänään ja helteet tulee taas viikonloppuna. :D

    Tuo ruusu on ihana, risti on kaunis ja sun mekko on upea! ♥ Ja vielä kerran onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :D ja tosi kivaa, jos säät alkaa paranemaan. (:

      Poista
    2. Ole hyvä! :) Sun blogi on kyllä ihan parhammistoa mun silmisssä! ♥

      Niin ja ihan unohdin sanoa: en tehnyt varsinaista Kreikkapostausta mutta videon kyllä, ja jos haluat käydä katsomassa niin se on täällä: http://jennimyy.blogspot.fi/2013/06/terveiset-lerokselta.html

      Kiitos jos katsot! ♥

      Poista
    3. voi kiitti :) ja käyn kurkkaas.

      Poista
  2. ihana ulkoasu, varsinkin toi banneri!!! :--3

    likereetta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. onnea! (: ihania kuvia & oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  4. tosi hieno tuo banneri! (-:

    marlanjutut.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko ja hienoja kuvia! Tosi ihana ulkoasu blogilla:)

    VastaaPoista
  6. moi! ihana blogi.
    miten saat ton että montako vierailijaa blogissa on?? haluasisin itse semmoisen..

    http://mintsulinblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :D painat vaa tosta mun jutusta niin se johtaa sinne sivustolle mistä sen saa.

      Poista
    2. kiitos!
      vielä pari kysymystä:
      1. Mulla on sellaiset haaleat rajat kuvien ympärillä enkä tykkää niistä,niin miten saa ne pois sillee niin kuin sulla??
      2. Miten saat kuvien välit oin pieniksi?

      kiitos jos vastaat<3

      Poista
    3. 1. se on jollain html-koodilla mun mielestä. en nyt muista, mut koita googlata.
      2. Laitan ne flickrin kautta.

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi