23.6.2013

THE SUMMERNIGHT SKY

6 8 3 4 1 7 2 Eilen ja tänään olin mökillä kaverini kanssa viettämässä aikaa. Kävin viimein uimassa ja heitin talviturkin vaikka ollaankin jo melkein puolessa välissä kesälomaa. Paistettiin makkaraa, tehtiin lettuja, saunottiin ja tehtiin kaikkea perinteiseen mökkeilyyn liittyvää. Aurinkokin paistoi pilvien takaa jossain vaiheessa ja saatiin illalla katsella upeaa suomalaista keskikesän maisemaa, jolloin aurinko ei laske ollenkaan. Rakastan kesää. ♥ Käytiin myös pienellä yöuinilla, joka oli todellakin hauskaa vaikka vesi olikin hieman kylmää. Mites teidän juhannus meni?

12 kommenttia:

  1. Upeita kuvia! Millä objektiivilla oot kuvannut nää? :-)

    VastaaPoista
  2. OI! OIH! OIHHHHH! OIJOIOIJOIJOI mitä kuvia! En ymmärrä miten sä osaat kuvata noin hyvin! ♥ Mä rakastan tunnetta kun sulta tulee uus postaus, ja ryntään heti katsomaan uusimpia kuviasi, ne ovat niin mahdottoman UPEITA! ♥ ♥ ♥

    Eka ja neljäs kuva ovat ehdottomia suosikkejani, varsinkin neljännessä olet saanut todella hyvin vangittua vesipisarat, oooooh. ♥

    :D Kiva kun sait talviturkin heitettyä, vaikka onhan se vähän hassua heittää se vasta nyt. Itse heitin kerran talviturkin huhtikuun alussa, hyppäsimme silloisen bestikseni kanssa laiturilta suoraan veteen. :D Ja kuinka kävi kun tulimme takaisin... olimme kertoneet seurassamme olleille henkilöille että olemme aikeissa heittää talviturkit, mutta mitä he sanoivat? "Ai näinkö aikaisin? Kuulkaahan, en kyllä usko että heitätte, heti kun kastatte varpaanne veteen niin juoksette kiljuen tulikuumaan suihkuun. Sitäpaitsi, olette tyttöjä. Pojasta voisin uskoa, mutta en tytöstä." No päätimme näyttää tälle miekkoselle mistä tytöt on tehty, ja juoksimme koko laiturinpätkän ja hypäsimme veteen. Sitten huusimme toisillemme "tytöt on voimaa!" Ja juoksimme kertomaan tälle miehelle joka ei aikaisemmin uskonut aikeisiimme. Mutta arvaa mitä? Ei mies uskonut, vaikka siinä seisoimme palellen ja aivan kananlihalla. D:

    No jaa, mulle vaan tulee aina tuo mieleen sanasta "talviturkin heitto". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! ♥ kiva, että joku oottaa mun postauksia, se on aivan mieletön tunne. :>

      haha, ihana tapa mennä ekaa kertaa uimaan, kumpa mun ois ollu samanlainen! :--D

      Poista
  3. hienoja kuvia! :) mikä iPhone sul on? ja mistä ostat noit kuoria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) toi kuvassa ei oo mun puhelin vaan mun kaverin, mutta mulla on iphone 4 mustana. :D ja jos tarkotat tota kaverin kuorta, niin se on kultajousesta. omat kuoret ostan vähän sieltä täältä. :)

      Poista
  4. miten teet noi sun bannerit? :) mitä kuvanmuokkausohjelmaa käytät ja mistä otat noi kuvat? :) kaikki sun aikasemmatkin bannerit on ollu upeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvat otan we♥itistä. tän bannerin oon tehny gimp kakkosella, että leikkasin noi kuvat vaan irti ja yhdistin valkoiseen taustaan. jos aikasemmalla bannerilla tarkotat niitä kolmiobannereita, ne mä tein photofiltrellä. :) ja kiitos!

      Poista
  5. ihana banneri ! c: maailman paras blogi ja upeimmat kuvat ikinä :> ♥

    > starshipslove.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Oi sulla on ihana banneri! Ja muutenkin ulkoasu, just sopivan simppeli mut ei kuitenkaan tylsä! Myös kuvat ja teksti on ihania, ei oo oikeen mitään huonoo sanottavaa tästä :--)

    VastaaPoista
  7. voitko tehä mulle jonkun bannerin :) ?

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi