22.7.2013

@ POWERPARK


♡ huvipuistot ♡

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Kiva postaus :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. AAAAAA, POWERPAAAAAARRRRRRKKKKK! ♥ Ihania kuvia!!

    Oon käyny siellä kerran ja mun lempilaite on Thunderbird (joka on muuten maailman pohjoisin puuvuoristorata)!

    Mua ärsyttää kun asun täällä etelässä niin Powerparkiin on tosi vaikeeta päästä täältä... :<

    Muttamutta, nuorisokoti lähtee Särkänniemeen viikon päästä (eli maanantaina), ja mulla on toivottavasti siellä hauskaa. :) En kyllä pysty mennä mihinkään Tornadoon tai Trombiin koska mulla on tämä oksennusvaiva... oksennan melkein kaikesta (tietyistä hajuista, mauista, jopa jos kuulen jotain sellaista, tietyt asennot...) :( Mua ärsyttää kyllä välillä kun kaikki mun kaverit on tyyliin "miks et mee, ne on tosi kivoja", eikä ota uskoakseen kun kerron että pelkään oksentavani "ne menee niin lujaa että et sä ehdi siinä oksentaa!" Niin. Mutta sen ajelun jälkeen kyllä.

    Mun pahin painajainen on aina ollut jos oksennan jossain sellaisella paikalla jossa on PALJON ihmisiä. :S

    Mutta koska oon ollut viimeks Särkkiksessä kymmenvuotiaana, odotan sitä mitä suurimmalla innolla! ♥

    VastaaPoista
  3. nätsköjä kuvia :)

    VastaaPoista
  4. Wooou miten kivat noi kollaasi kuvat :3
    nää tälläsetki postaukset on kivoja hih♥
    ja ihana blogi kaikinpuolin!!
    → hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. miten oot tehny bannerin ? ja tiiätkö miten saa tehtyy kollaasin jossa on kolmioita, vähän kuin sun bannerissa :D

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi