12.8.2013

AUTUMN IS HERE

2 Jos rehellisiä ollaan, ite oon vielä ihan kesäfiiliksissä. En vaan voi tajuta, että kesä alkaa väistyä pois syksyn tieltä. Koulun alku kuitenkin on aika vahva merkki syksystä, joten yritin pakottaa itteni nyt jonkunlaisiin syysfiiliksiin kattelemalla syysinspiskuvia & tekemällä sellasta "syksyn musthaves" listaa. Opettelin käyttämään polyvorea ja sain tehtyä aika kätevästi kollaasin mun lempparisyysvaatteista. 1FARKKUTAKKI Sopiva farkkutakki ois syksyks ihan unelma! Oon pitkään halunnut sellasen perusfarkkutakin. PIPOT Noi molemmat on ihania. Tykkään tosi paljon 'tekstipipoista' missä on siis joku lause tossa edessä, mutta toi harmaa villapipokin on aivan ihana. PRINTTIPAIDAT Mä en taida koskaan kyllästyä printteihin & erilaisiin teksteihin paidoissa. Ehkä hieman syksyisempää fiilistä tuo printticollagepaita. RAITAPAIDAT Oon aina tykännyt raitapaidoista, enkä meinanut lopettaa tykkäämästä niistä nytkään. FARKUT Mulla on jo viininpunaiset farkut jotka on aivan ihanat. Mun mielestä tosi hyvä väri syksyyn. Tarvisin myös mustat farkut. Noissa farkuissa on aivan ihanat taskut tossa sivussa. AURINKOLASIT Ette tiedä kuinka kauan oon ettinyt ton mallisia aurinkolaseja. Noi ray banin on upeat, mutta hinta kirpaisee. VIHKO Ihan puhtaasti kasvattamassa mun koulufiilistä. 

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja oon nii onnellinen et löysin sun blogin! :) tä on tosi kiva!
    ja tän postauksen ansiosta syksy ei tunnukkaan niin ankeelta. :)

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus!
    Ja ihanan näköisiä noi vaatteet <3

    VastaaPoista
  3. tosi kiva postaus :) !
    onks toi polyvores helppo käyttää? :D vois itekki kokeilla joskus
    ja mä vaan nii rakastan tätä sun blogia, ootan innolla aina kaikkii postauksii ja tää on vaan nii kiva :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää kiitos ♥
      mun mielestä sitä oli tosi helppo käyttää ja idean tajus nopeesti.

      Poista
  4. Vau, näyttääpä kivalta noi tagit ja arkisto tolleen kahdessa rivissä! Onkohan jossain ohjetta tollaseen vai onko joku muu tehnyt tän ulkoasun sulle? Jos osaat neuvoa, niin kerro toki!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! löysin ton koodin noihin muistaakseni täältä: http://koodikielella.blogspot.fi/

      Poista
  5. aivan ihana tää sun blogi:) jään seuraamaan ;D

    ♥ leave-world.blogspot.fi

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi