8.8.2013

MY SUMMER

Kun kysyin erikoispostaus ehdotuksia teiltä, monet ehdottivat, että tekisin postauksen jossa kertaisin mun kesän tapahtumia läpi. Vaikkei mulla nyt kirjaimellisesti olekaan neljääsataa lukijaa, kivan idean takia päätin tehdä tän jo nyt. Saatan vielä myöhemmin tehdä jonkinlaisen videon tai muuta sellaista, jos haluutte. Mutta nyt asiaan! 
KESÄ 2013 on ollut tähän mennessä paras kesä. Paljon on tapahtunut, mutta välillä on saanut rentoutuakkin. Tänä kesänä oon... 
1 ... ollut riparilla. Lähdin siis melkein heti kesäloman alettua viikon kestäneelle rippileirille. Sain paljon kivoja muistoja kavereiden kanssa ja en varmana tuu unohtamaan tätä leiriä! 
faåaål ... päässyt ripille. Rippileirin jälkeen tulee siis luonnollisesti rippijuhlat. Mulla oli tosi kivat sellaset ja oon tosi kiitollinen kaikista lahjoista joita sain. fwk... juonut huiman määrän smoothieita & starbucksin kahveja. Siihen ei varmasti tarvitse selitystä, haha. 
admopaöaä ... grillannut. Mun mielestä joka kesään kuuluu grillaus.
  1 (1)... ollut huvipuistossa. Vaikka periaatteessa oon käynyt tän kesän aikana vaan yhdessä huvipuistossa, powerparkissa. Lasken silti gröna lundin mukaan vaikka käytiinkin siellä jo toukokuussa. Huvipuistotkin kuuluu ehdottomasti kesään! 
dhethe ... nauttinut auringonlaskuista. Kesän auringonlaskut on aivan upeita! Varsinkin veden äärellä, jolloin aurinko heijastuu tyyneen veteen. 
9415228364_7b4879cf33_o ... viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä: Matkustanut Lontooseen! Vaikka mainitsinkin tän matkan jo kuukauden suosikeissa, onhan tän pakko päästä mun listalle, koska se oli ylivoimaisesti paras tapahtuma mun kesässä. Haluun jo niin paljon takasin! ♥

9 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä ollut ihanan kuuloinen ja tapahtumarikas kesä! Olisipa mun kesä ollut samanlainen... mulla kesä meni kaverisuhteita setviessä ja riidellessä kavereiden kanssa. Onneksi sentään sain yhden kaverin takaisinkin, mutta toisen menetin lopullisesti. :( No, toivottavasti kesästä 2014 tulee parempi, sillä suunnittelen kaverin ja äidin kanssa reissua Pariisin Disneylandiin ensi kesäksi! :D ♥

    Vaikka oon nähnyt nää sun kuvat jo aiemmin, niitä on silti myös nyt kiva katsella. :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! (:
      varmaan ärsyttävää... mut hei, pariisi, vau! :--D

      Poista
  2. oon aiemminki seuraillu tätä sun blogii, mut nyt päätin sit liittyy koska tää blogi on yks täydellisyys ♥ oon kade sulle, itekki haluisin lontooseen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ♥ ei tarvi mulle olla kateellinen :)

      Poista
  3. Aivan ihana postaus! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Todella ihana postaus <3
    Ja se ei haittaa yhtään, vaikka osan kuvista olen jo nähnyt, ne on niin ihania :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, muokkaatko niit jollain kuvanmuokkausohjelmalla? :) Ja toi koira on myös ihanan koira ♥ :3

    VastaaPoista
  6. Hups! tarkotin edellisessä kommentissa, että toi koira on ihana myös, mut ajatus katkes. :D

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi