24.8.2013

COLORFUL SWEATER

2 3 1 NEULE H&M l KORU SEPPÄLÄ l HOUSUT ZARA
Pahoittelisin taas näitä postausvälejä, mutta toistaisin itteäni. Mun pitää vaan hyväksyä se, etten ehdi kirjoitella tänne joka päivä. Pahoittelut myös, jos jotkut kuvat on vähäsen rakeisia, mutta iltayhdeksältä ei enää paista aurinko täydeltä taivaalta. Meinattiin kuvata teille yksi video, mutta se epäonnistui aika pahasti, joten taidan jättää sen julkaisematta. 
Pengoin pari päivää sitten kaappejani myytävää tavaraa löytääkseni ja siinä samalla löysin unohtamani hiuspatukat. Päätin koittaa niitä yön yli ja oon tosi tyytyväinen tuloksiin! Tossa siis näkyy mun hiukset patukkakiharoilla. Tosin kello oli jo 9 niinkuin sanoinkin & otin patukat pois aamulla. Eli noin puolet kiharoista oli poissa, mut mun mielestä ne pysy silti aika hyvin. Yleensä mun hiuksissa ei pysy minkäänlaiset kiharat kauaa ilman kunnon lakkapilveä.

11 kommenttia:

  1. Höh, blogger ei ilmoittanut minulle muutaman blogin uusista päivityksistä, ja sun blogi oli yksi niistä. Pelästyin jo että olet poistanut tän, onneksi näin ei kuitenkaan ollut :D

    Oiiiii, ihana neule ja koru! :3 JA TUO VIKA KUVA ON IIIIIHANA! ♥ Eikä se haittaa ettet ehdi kirjoittaa joka päivä, tai edes joka toinen päivä. :) Ei kukaan ehdi jos koulu syö miltei kaiken ajan.

    Onneksi meidän koulu on aika iisibiisi, ei läksyjä tai kirjoja. Kaikki tulee irtopapereista tai on tietokoneella kirjoitettavia tehtäviä. Sanoinko muuten jo että meillä on MAHTAVA luokka? ♥ Kaikki oppilaat ovat ihania ihmisiä. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, moni sanoo ettei saa mun postauksia hallintapaneeliin. Kiitos ♥

      vau, mäki haluun sun kouluun ! :---D

      Poista
  2. Oot tosi nätti!:) mut jotku kuvat vähän heilahtaneita...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! ja juu huomasin, sana ois mun mielestä rakeinen.

      Poista
  3. Ihana blogi, ja ihana postausC: oot nätti :)

    VastaaPoista
  4. mitä tuotteita käytät kulmiis? tai siis millä muotoilet niitä? (esim. kulmakynä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yleensä käytän vaan tavallista tummanruskeaa kulmakynää ja pinseteillä nypin. joskus jos jaksan saatan laittaa ruskeaa luomiväriä kulmaharjalla. :--)

      Poista
  5. Siis aivan ihanat vaatteet sulla noissa kuvissa :)
    Pidin! Ja muutenkin kiva postaus.

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi