21.8.2013

DENIM JACKET

1 2 3 Oon pahoillani postailemattomuudestani. Oon myös pahoillani pienestä kuvavarastosta, mutta kamera on joutunut pysymään hyllyllä arkikiireiden takia. Pelkkä sana 'arki' herättää mussa kylmiä väreitä, mutta oon nyt jo vähän alkanut tottumaan tähän rytmiin. Mulle on sattunut ja tapahtunut tässä muutaman päivän aikana. Oon esimerkiks onnistunut hajottamaan mun kännykän näytön. (Go minä!) Mut toisaalta pääsin tänään teoriakokeet läpi johon en todellakaan uskonut pystyväni. Ajotunteja odotellessa. Viimeaikoina oon myös tykästynyt tosi paljon mun farkkutakkiin. Se on aivan täydellinen niille keleille jolloin ei ole liian kuuma eikä liian kylmä. Onneks se ei ollut kamalan kallis & musta tuntuu että se alkaa jo maksamaan itseään takasin. Rahasta puheenollen, mun säästämissuunnitelmat jatkuu. Ollaan ystävän kanssa suunniteltu, jos mentäisiin kirppikselle myymään vanhat vaatteet ja tavarat. Samalla sais rahaa ja pääsis turhista tavaroista eroon, aika järkevää eikö? 

16 kommenttia:

  1. aivan ihana toi farkkutakki! :)
    itelläki säästäminen käynnissä, oon jo työpaikkoja haeskellu ja jaoin tässä mainoksiakin kuukauden verran :D semmonen 150€ siitä kerty, semi raskasta mut kuitenkin kätevää ku näin nuorena jo pysty jakamaan :)

    VastaaPoista
  2. ihanaihana takki ! :)<3 ja kannattaa ehdottomasti mennä myymään, siitä saa yllättävän paljon rahaa ja joku toinen voi ostaa uusia vaatteita itelleen teiltä c:

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis ja tosi kiva toi farkkutakki! :-)

    VastaaPoista
  4. sulla on ihanat hiukset !! ja hienoja kuvia taas :--3

    VastaaPoista
  5. Toi farkkutakki on ihana. Omistat niin täydelliset hiukset ;__; <3 kiva postaus!!

    VastaaPoista
  6. tosi kiva asu! sulla sopii hyvin noi liukuvärjätyt hiukset :)

    VastaaPoista
  7. mä huokasen ihastuksesta aina, kun sä teet uuden postauksen, sun kuvat on niin hengen salpaavan ihania! Vaikka ne onkin aika samanlaisia, ne aina kiehtoo mua! Ja ää, puhumattakaan sun hiuksista ja upeudesta!! Tekisin mitä vaan saadakseni noi sun hiukset ja sun kauneuden! Oon ehdottomasti lukijana, ollut pitkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! :--D haha, mun pitäis ruveta miettimään uusia postausideoita. voi ei, kiitos oot ihana :> ♥

      Poista
  8. sul on tosi hieno banneri ja se sopii tosi hyvi tähä blogii!, ja sul on ihana vaatemaku ja ihanat hiukset!:)

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva farkkutakki ja hirmu kiva blogi :))

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi