17.8.2013

IS IT NICE TO FEEL FREE OR WHAT?

Angels forever - Lana del Rey . .. ... .... ...... .....
Eka viikko koulua ohi. Miljoona vielä edessä. En meinaa nyt mitenkään saada kiinni koulun käymisestä. Tuntuu kuin kesälomaa olis vielä puolet jäljellä ja osa mun lomasta oltaisiin vaan otettu pois. Mäkin hankin vihdoin Lauren Conradin kauneuskirjan. Sopivasti koulun alkuun sain tekosyyn lukea jotain muuta, kuin niitä koulukirjoja, haha. Oon parhaani mukaan myös yrittänyt vältellä stressiä & ottaa ihan rennosti. Vaikka mun teoriakokeet (mopokouluun) lähestyy uhkaavasti oon nyt päättänyt olla huolehtimatta niistä. Hyvinhän mä osaan... ehkä. :D Mulla on myös aivan kamala matkakuume niinkuin aina. Täällä Suomessa vaan sataa satamistaan ja oon saanu hyvästellä kesälomailmat - paitsi eilinen. ♥ Ehkä ois aika ryhdistäytyä ja ruveta ottaamaan se syksy vastaan ilman turhaa murjotusta & valitusta?

10 kommenttia:

  1. Oot vaan niin täydellinen !! :)

    VastaaPoista
  2. Äää, musta tuntu ihan samalta kun menin ekana päivänä kouluun. Ei huvittanut, halusin jatkaa kesälomaa ja just tuo että tuntui että kesää on liikaa jäljellä eikä koulun pitäisi alkaa ainakaan kuukauteen!

    Mutta onneksi sain heti ekana koulupäivänä kaksi luokkalaistani ystävää, joten koulussa käyminen tuntuu paljon helpommalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, onneks kaverit on piristääs koulupäiviä (:

      Poista
  3. sika ihana postaus! ♥ ja hei ihana toi lanan biisi :o pitääkin ladata puhelimeen, en ollukaan löytäny tota ennen :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! ♥ munki pitäis laata toi biisi kännykkään :D

      Poista
  4. oot tosi nätti! :) ja hienoja kuvia jälleen! :D

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi