1.8.2013

JULY FAVORITES

Mun piti tehdä tää 'kuukauden suosikit' -postaus jo kesäkuun lopussa, mutta kaiken keskellä unohdin sen kokonaan. Jos tykkäätte tän tyylisistä postauksista, niin voin tehdä tälläsen ehkäpä joka kuun lopussa? 
1 Such a Flirt body mist on kuin taivas pullossa. Oon kuullut muutenkin paljon kehuja noista victoria's secretin vartalosuihkeista, mut en osannut odottaa tätä. Pullossa sanotaan, että suihkeen tuoksu on tähtihedelmää & valkoista orkideaa, mutta mun mielestä sinne on tungettu taivas. Jos ootte suunnitellut lähtevän ulkomaille victoria's secretille suosittelen edes testaamaan! Daisy by Marc Jacobs Sunshine Jos pitäisi kuvailla täydellistä kesäpäivää yhdellä tuoksulla niin se olis ehdottomasti tää! Oon aina pitänyt noista daisy -hajuvesistä, mutta tää sunshine on mun lemppari. Victoria's Secret Angel Gold vartalovoide Olipas pitkä nimi. Ihanan pehmeä tuoksu & kosteuttaa hyvin. Mulla oli ajatus ostaa vssältä vartalovoide ja testailla eri vaihtoehtoja, mutta päädyin testaamaan ainoastaan tätä voidetta (koska siellä oli kamala tungos). Rakastuin heti ja pullo lähti mukaan.
2 Fjällräven Kånken reppu Tää on tosi kätevä ja käytännöllinen reppu. Moni kyselee, että eikö toi oo vähän liian pieni vaikka koulurepuksi, mutta ulkonäkö saattaa pettää. Tonne mahtuu ihan helposti kaikki - ainakin mulla.
3 Hollisterin kauluspaita Tykkään muutenkin liikaa kauluspaidoista, mutta rakastuin tähän paitaan ensisilmäyksellä. Toi pitsikaulus yhdistettynä pehmeään farkkukankaaseen on ihan unelma!
  9Amerikkakynnet Eka kerta, kun osasin tehdä tollaset! Vaati vaan vähän kärsivällisyyttä. Maybelline Fit Me peitevoide Oon pitkään etsinyt sellasta peitevoidetta, joka oikeasti peittääkin jotain ja kyseinen tuote toteutti tehtävänsä. Tää on valehtelematta mun meikkipussin tärkein tuote. Wet n Wild color correction peitevoidepaletti Taas pitkä aika nimi, haha. Mulla on nyt suosikeissa jo kaksi peitevoidetta. Monet on kehunut tätä palettia, eikä turhaan. Toi color correction on tosi kätevä tapa peittää virheet kasvoilla. Lisäks tätä myydään seppälöissä aivan pilkkahintaan. Ainoa huono juttu on, että paletit on melkein joka seppälästä loppuunmyyty. L'orealin vedenkestävä maskara Jos ootte hankkimassa vedenkestävää ripsaria, suosittelen ehdottomasti tätä. Pysyy koko päivän ja tuo kivasti pituutta ripsiin. Essien mattakynsilakka Mistä tahansa kynsilakasta tulee sekunneissa ihan matta tän lakan ansiosta. Toimii siinä samassa tosi hyvin päällyslakkana.
  5Matkustaminen Oonko ainoa, joka rakastaa pakkaamista & lentokentällä oleskelua? Puhumattakaan lentämisestä & matkan päämäärästä. Parasta on nähdä yöllä lentokoneen ikkunasta kaupunkien valot. Matkustaminen on jotenkin niin avarruttavaa ja jännittävää, kumpa olisi rahaa tehdä sitä useimminkin.
  7Matkustamiseen liittyen Lontoo on ehdoton kuukauden suosikki! Tai oikeastaan elämän suosikki, haha. Aivan uskomaton kaupunki ihmisineen ja nähtävyyksineen. Metrossa suunnistaminen oli mielettömän kivaa! Lontooseen oon kyllä vielä jonain päivänä palaamassa.
  4
Starbucks juomat Lontoossa sain uuden rakkauden. Oon aina pitänyt niistä starbucksin kylmäkahveista, joita saa ruokakaupoista mutta ihan starbucksin kahvilasta saadut juomat on taivas. Varsinkin frappuccinot kermavaahdolla oli mun mieleen. ;) 
8 Toinen juomasuosikki on itsetehdyt smoothiet. Ootte saattanut blogissanikin huomata pienoisen pakkomielteen näihin juomiin, mutta niitä on vaan niin helppo tehdä itse! Heittää vaan blenderiin vähän luonnonjugurttia, marjoja, hedelmiä ja hunajaa ja that's it. Lisäks erilaisten makujen testailu on älyttömän kivaa. Suosikki kesänaposteltava on tuoreet mansikat. Tarviiko siihen edes syytä?
  10Tää suosikki on tv-ohjelma. Oon ihan koukussa Carrien päiväkirjoihin & mun on pakko ainakin nauhottaa joka keskiviikon jakso, jos en ehdi kattomaan. 
Sitten mun on pakko mainita vielä pari upeaa kesäbiisiä! 

 Klangkarussell - Sun Don't Shine ft. Will Heard
"The sun don't shine without you" ♥ Sopii täydellisesti kesälomaan ja kuuntelen tätä varmaan sen jälkeenkin saadakseni kesäfiilikset takaisin.
Martin Garrix - Animals
Tää on ehkä enemmän niille jotka tykkää elektrosta & ei tarvi sanoja jokaiseen biisiin. Toi droppi on aivan mieletön. ♥

9 kommenttia:

  1. ihana postaus! musta on kiva idea, että teet tämmösen aina kuun lopussa :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! :) Hienoja juttuja ja kiva banneri.

    VastaaPoista
  3. en voi sanoo muutaku vau. oot nii panostanu tähänki postauksee, sen huomaa!:)
    tosi hienot noi kynnet! munki pitäis jokupäivä kokeilla c:

    ja ihana ulkoasu :)

    VastaaPoista
  4. Lontoo on kyllä ihana kaupunki, siihen mielipiteeseen täytyy yhtyä. Olin siellä viime kesänä, ja se oli kyllä yksi elämäni parhaimmista kokemuksista, ja starbucks♥ varsinki caramel frappuccino on kestosuosikki.

    sun blogis on yks mun ehdottomia suosikkeja, panostat aina niin paljon kaikkii postauksiin ja tää ulkoasu on ihan unelma :3

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi ! (: Ja sulla on tosi mielenkiintosia ja hauskoja kuvia!

    VastaaPoista
  6. Upee postaus, lisää näitä! Sun blogi on niin ihana <3

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Äää, mä en varmaan ikinä kyllästy sun ulkoasunmuutteluihin, ne on liian ihania! ♥ Ja tää postaus on tosi kiva, tee vaan joka kuun lopussa jos huvittaa! :)

    Sori, mulla on aika väsynyt olo enkä jaksa kirjoittaa pidempää kommenttia, muuten voisin kirjoittaa paljon pidemmän.

    Seurasin sua muuten Instagramissa, tein sinne accountin pari viikkoa sitten :)

    VastaaPoista
  8. Rakastan sun blogua, se on yli-ihana! Sun kuvat on ihania, ja teksti ihanaa jaja! ihana sinä! :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi