15.9.2013

SOMEONE AWESOME

1 2 3 4KAULUSPAITA l T-PAITA l KAULAKETJU l GINA TRICOT L KULMAKYNÄ l KULMAVAHA l SOKOS
Heipsan taas! Vihjailin edellisessä postauksessani ostospostauksesta & tässä sitä nyt tulee. Käytiin siis eilen kouvolassa ja pääsin pitkästä aikaan yhteen mun suosikkikauppoihin eli gina tricotiin. Mulla on pari suosikki vaatekauppaa mistä lähtee melkein aina mukaan jotain ja gina tricot taitaa olla yksi niistä. Oon kuitenkin säästämislinjalla enkä viittinyt lähteä tuhlaamaan kamalasti rahaa, joten ostoksia ei ole mitenkään paljon. Ginasta lähti kuitenkin mukaan kauluspaita, t-paita ja kaulakoru. Toi kauluspaita on mulle ehkä koon liian iso, mutta rakastuin tuohon väriin ja se oli pakko ottaa mukaan. Sokoksesta ostin uuden kulmakynän ja kulmien muotoiluvahan joita oon tarvinut kauan.

14 kommenttia:

  1. Oi ihania ostoksia ♥ ! Paljon toi kulmavaha makso, ja onko se hyvä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! en oo vielä oikein kerennyt käyttämään sitä, mutta se oli noin 9 euroa. :--)

      Poista
    2. Okeei, no ilmottele vaikka sitten ku oot käyttäny, koska oon ettiny jotain millä kulmat tavallaan "täyttyis" mutta niihin ei tulis hirveesti sävyeroa :)

      Poista
  2. Ihana ruutukauluspaita! :) <3

    - Janina
    crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. rakastuin noihin kaikkiin <3 sulla on niin hyvä tyylitaju ja maku, että ihan kateellinen oon! :D

    VastaaPoista
  4. kivoja ostoksia! Paljonko tuo kauluspaita maksoi? en nimittäin nähnyt sitä tuolla nettisivuilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä se oli 12 euroa. :)

      Poista
    2. mä ainaki eilen kattelin ite ni löysin sen paidan kyl (http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/paitapuserot/ccollection-cclothes-cblouses-p1.html#product_626955993)
      tosin nettisivuil on et se on 19,95€ mut jos se sit oli tarjoukses tai emt :DD

      Poista
  5. Gina Tricot on ihana kauppa, se on myös yks mun lempikaupoista :) Haluaisin itekki tollasen ruutupaidan, mut rahatilanne ei salli, höh :(
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Toi ruutupaita on ihana! paljonko se makso?:-)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi