14.9.2013

BUSY DAYS

Baby I - Ariana Grande
NAHKATAKKI ELLOS l PAITA ZARA l FARKUT VEROMODA 
Flickr ei suostu tekemään yhteistyötä mun kanssa, joten pahoittelen jos kuvien reunat on suurempia kuin yleensä. Oon varmaan maailman huonoin bloggaaja tällä hetkellä. Mun edellisestä postauksesta on ihan liikaa aikaa, mutta nyt on (taas) ollut paljon tekemistä. Mun työpäivät kestää yhdeksästä kolmeen, mulla on tiistaisin, torstaisin, perjantaisin ja sunnuntaisin treenit ja kaiken lisäksi mulla on ollut viikolla ajotunteja ja ajokoe. Pääsin onneksi läpi ja nyt oon onnellinen skopon kuski! Oon myös mennyt varaamaan kirpparipöydän kaverini kanssa ja sekin lyhentää aikatauluani. Käytiin tänään Emilyn kanssa Kouvolassa (minä kuskina !) ja tarttuihan sieltä mukaankin pari asiaa. En oo vielä ehtinyt kuvaamaan ostoksia ja mun on enää edes turha yrittää saada valoisia kuvia tähän aikaan. Illat pimenee nykyään kyllä tosi nopeasti! Onneksi en enää vierasta ajatusta tulevasta talvesta, vaan ehkä jopa odotankin sitä vähäsen. Syksystä en silti tykkää, en vaan oikein sopeudu tähän säähän. Tykkään jotenkin viileän ja lämpimän ääripäistä. On nimittäin ärsyttävää laittaa aamulla neule & takki kylmän takia ja päivemmällä tukahtua kuumuuteen niiden kanssa. Mutta uutta postausta mahdollisimman pian! ;)

8 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi:)

    Käykää kurkkaa neeeaslifee.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihana letti♥ Ja kiva postaus muutenki!

    VastaaPoista
  3. Voi kun kivoja kuvia ja oot kyllä nätti c:

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja ihana asu!
    Tällä sun blogilla on kiva ulkoasu, tykkään bannerista paljon. Liityin lukijaksi! :)

    VastaaPoista
  5. näytät tossa vikassa kuvassa vähän Gossip Girlin Georginalta :D mut sun blogi on ihana <3

    http://chasing-the-stars.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi