29.9.2013

SUNDAY CHILLIN'

1 3 5 4 6 Aattelin tulla pitkästä aikaa moikkaamaan & taas pahoittelemaan pitkiä postausvälejä. Yritän sydämmeni pohjasta postata useammin, mutta miljoona asiaa tulee aina tielle. Sunnuntaiaamun oon viettänyt pyjamassa, juoden tota eilen ostamaani arizonateetä (joka on muuten mielettömän hyvää!) ja lukien uutta demiä. On kiva viettää välillä aikaa ihan rennosti ja latailla akkuja ennen seuraavaa alkavaa kouluviikkoa. Mun elloksesta ostama ruutupaita tuli vihdoin! Oon ihan koukussa ruutupaitoihin & tällä hetkellä omistan kolme kappaletta. Tykkään erityisesti ton paidan vetoketjutaskusta, joka tuo kivan yksityiskohdan ja tekee siitä vähän erilaisen. Mutta oli mulla tärkeämpääkin asiaa! Ette ikinä arvaa kuka on lähdössä ens kesänä Ruotsiin one directionin keikalle! Saatiin eilen liput ensimmäiselle Ruotsin keikalle, joka on 13. kesäkuuta. Päästiin (ainakin mun mielestä, haha) seisomapaikoille keskilavan lähelle. Oon niin innoissani! Onko kukaan muu teistä hankkinut lippuja kyseiselle keikalle ? :---)

14 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :) oot muutes tosi kaunis! :3 mut bannerista en ihan hirveenä tykkää mut on se ihan ok ! kirjotat muuten tosi kivasti! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja kuvia! :) Toi Arizona on parasta ♥

    VastaaPoista
  3. vähän siistiä! :) ite olin saksassa tänä vuonna ja ddaak pojat ♥

    VastaaPoista
  4. nättejä kuvia! :) ja cool, iteki oisin halunnu lähtee tonne keikalle, jos ois vaa saanu jonku mukaa/muutenki järjestetyks :D

    VastaaPoista
  5. Höh, nyt sun postaukset on kyllä näkyneet mun etusivulla mutta olen aina näköjään unohtanut kommentoida...

    Mutta kuitenkin! Taas ihana postaus, munkin on pitänyt maistaa tuota Arizona-teetä mutta en ole vielä nähnyt sitä missään. Noh, toivottavasti se joskus tämänkin pikkukylän kauppaan ilmestyy. :)

    Demistä tuli mieleen, tiesitkö että Miss Mix loppuu? :D Mua se tieto ei liikuta (koska mun yhestä entisestä "ystävästä" oli juttu siinä pari numeroa sitten, ja se juttu oli niin naurettava. Nauroin sille vatsa kippurassa koska sen jutut oli ihan outoja. :D), mutta ajattelin vain mainita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itseasiassa löysin ton teen ihan k-marketista ettei se mikää iso ja hieno kauppa ollut. :--D
      ja juu tiesin ! (: yks mun kaveri tilas sitä lehtee, mut sekin sano ettei ollut kamalan hyvä sen mielestä.

      Poista
  6. Kivat kuvat!
    Ja varmaan tosi kivaa päästä sinne 1D:n keikalle ;)

    VastaaPoista
  7. mistä tota arizonaa saa? ja oon ihan sairaan kateellinen tosta keikasta :c

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi