25.9.2013

WE ARE ONE, ONE FOR SURE

2 5 7 8 4 1 Heippa kaikille! Mun piti postata jo viikon alusta, mutta se vähän jäi... Mun tet-sopimus kuitenkin loppui viime perjantaina & mulla jäi kauhee ikävä sinne paikkaan. Toi tet-harjottelu ois voinnut kestää kauemmin kuin kaksi viikkoa ! Sain lähtiessäni emotionilta töistä aivan ihanan kassin lahjaksi, joka oli täynnä tavaraa ! Oon tykästynyt varsinkin tohon ysllän kynsilakkaan, koska se pysyy kynsissä tosi hyvin. Myös noi pinsetit on toiminut tosi hyvin.
Ilmat on ruvennut kylmenemään ihan kamalasti! Meilläpäin satoi tänään jo vähän lumihiutaleitakin. Mulla ois suunnitelmissa löytää jonkunlainen hyvä pipo, ennenkuin asteet menee miinuksen puolelle pysyvästi. Ei mulla sen kummempaa asiaa tainnut ollakkaan, tää ahkera bloggaaja lähtee tekemään läksyjä.

7 kommenttia:

  1. millasii hommii teit siellä tetissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hinnottelin tuotteita, hyllytin ja järjestelin tavaroita ja kyllä mä vähän palvelin myös asiakkaita :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. se on vähän vihreään taittuva (punaista peittävä) peitevoide näpyille. :)

      Poista
  3. Miten oot saanu sun ton Archiven tollaseks?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käytin html-koodia, mutta en muista mitä... koita googlata ? :)

      Poista
  4. Mä niin rakastan tota Avicii:n biisiä ♥

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi