18.11.2013

FULL MOON


3 1 3 4 Anteeks jälleen vähän pienestä kuvavarastosta. Mulle tulee tosi isot omantunnon tuskat, jos en oo vähintään kerran viikossa postailemassa täällä, joten mun oli pakko tulla näyttämään vähän elonmerkkejä. Oon rentoillut viikonlopun aivan upeaa salmisaaren reissua mukaanlukematta. Lähdettiin heti lauantaiaamusta matkaan ja mulla oli kamalia vaikeuksia nousta sängystä kuuden aikoihin. Ollaan käyty siellä kiipeilyareenalla ennenkin, mutta se paikka tuntu jotenkin paljon suuremmalta, kuin ennen. Hellyin viimein ostamaan itelleni omat valjaat, jotka mun on pitäny hankkia jo vuoden. Reissulta palattua olin ihan puhki, mutta sain päähänpiston mennä kuvaamaan täysikuuta! Se oli loppuenlopuksi aika helppoa, kun vaan osasi säätää oikeat asetukset, ettei kuu valotu liikaa. 
 Sunnuntaiaamuna heräsin ihanan jouluiseen tuoksuun, nimittäin äiti oli leiponut tähtitorttuja! Mulle noi leivokset on aina ollut merkki siitä, että joulu lähestyy & pitää ruveta jo suunnittelemaan joululahjoja ja sen sellaista. Katotaan nyt mitä keksin.

4 kommenttia:

  1. joulu on jo ihmeellisen lähellä, vaikka sitä ei silleen tuppaa käsittämään:)
    tyksin (inhottava sana) ulkoasusta;)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja joulutortut ♥ omnom!

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi