24.11.2013

WHERE'S THE FUN IN DOING WHAT YOU'RE TOLD

The 1975 - Girls (Knocks Remix) 7 3 1 2 5 6
Arvatkaa kaks kertaa mitä mun pitäis olla nyt tekemässä. Yllätys yllätys, lukemassa kokeisiin. Meillä on kamala koeviikko huomenna, ainoastaan tiistaina ei oo koetta. Mutta taas yllätykseksi välttelen kirjojen avaamista postaamisen avulla. Toisaalta ihan hyvä, koska mun edellisestä postauksesta on kulunut taas valovuosi ja ois kiva näyttää välillä jonkunlaisia elonmerkkejä täälläkin. 

Mulla on ollut tosi kiva viikonloppu paria juttua lukuunottamatta. Perjantai-illan kruunasi superkivat treenit joissa meni kerranki tosi hyvin. Lauantaiksi suunniteltiin Emilyn kanssa, että käytäis ostamassa herkkuja iltaa varten. Suunnitelmat kuitenki vähän muuttu, porukka paisui viiteen & mentiin katsomaan uus Nälkäpelileffa. Itse leffasta sen verran, että se oli kaikkea mitä odotin ja ehkä vähän enemmänki. Juonessa pysyi tosi hyvin mukana, vaikken ollutkaan lukenut niitä kirjoja ja leffa oli upeasti kuvattu. Ainoastaan (ainakin mun mielestä) vähän kesken jäänyt loppu anto miinusta. Mutta seuraavaa osaa odotellessa! ;) Illan päätteeks katottiin Emilyn kanssa yhdessä tota 1Dn livestreamia ihan aamutunneille asti silmät kierossa. 


Mites teidän viikonloppu on sujunut? :--)

14 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia, varsinki noi luontokuvat! :)

    VastaaPoista
  2. oooii tosi ihania kuvia, rakastuin tohon tokavikaan :3 sun viikonloppu kuullosti tosi kivalta ja samoin myös mun oli jees :)

    VastaaPoista
  3. Kui ihanan isot ja kauniit kuvat♥ Sekoisin onnesta jos mulla ois näin upee blogi :>

    VastaaPoista
  4. Sun kuvat on aina tosi ihania, jälleen kerran ♥

    VastaaPoista
  5. hyvin, kattelin poikien livestreamin viime yönä myös ja juhlin vähän synttäreitä :)

    VastaaPoista
  6. Oi vautsi ihania kuvia!(: Mulla meni viikonloppu oikein hyvin vaikka mitään tärkeää en saanutkaan aikaiseksi :D

    ❤:llä http://polishedxpink.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. mistä toi pipo on? :) pystyykö tilaamaan netistä?

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi