29.11.2013

MY CHRISTMAS LIST

Aattelin perinteisesti koota tälläsen joululahjalistan näin joulun alla. Ja pyh, nyt on marraskuu... Toivottavasti teki saatte tästä jonkunlaista inspiraatiota, jos ette oo keksineet lahjatoiveita itsellenne tai vaikkapa kavereille.
Naked 2 palette Mulla on ollut suunnitelmissa hankkia tää aivan täydellinen nudesävyjen luomiväripaletti tosi kauan, mutta en oo ikinä löytänyt kauppaa, joka myy urban decayn tuotteita. Ehkä joulupukki löytäis. ;)
Our moment hajuvesi Tää hajuvesi on rehellisesti sanottuna ihanin, mitä oon ikinä haistanut. ♥
Yöpaita Joku söpö & talvinen yöpaita ois mun joululistalla.
Kännykälle kuoret Tällä hetkellä mulla on yhet hajoamispisteessä olevat kuoret tolle vitoselle, enkä todellakaan haluis taas hajonnutta näyttöä.
Starbucksin muki Täydellinen muki teelle ja kaakaolle, kun en oo mikään kauhee kahvin ystävä. 
Lahjakortteja Aina tosi käytännöllinen lahja, kun en kamalasti vaatteita haluais pyytää, koska siinä usein käy niin ettei ne oo mun makuun ja jää sitten kaapinpohjalle.
Meikkisivellinsetti Mun edelliset siveltimet alkaa olla jo aikansa eläneitä (montakohan vuotta oon niitäkin säilyttänyt) joten uusille ois tarvetta!
Lauren Conradin tyylikirja Tykkäsin tosi paljon Lauren Conradin kauneuskirjasta, joten nyt ois vuoro päästä lukemaan tätä opasta, haha.
Karkkia Tää on vakkari mun joululahjalistalla ja karkkia yksinkertasesti pitää olla jouluna, haha.


10 kommenttia:

  1. Kiva postaus, oon lukija ja millä teit ton kuvan? Itellä olisi kans vähän ajatusta joulu toiveisiin joten ihan sillä kysyin vaan.

    VastaaPoista
  2. http://mintsulinblogi.blogspot.fi/
    onks vhä matkittu sult tää ulkoasu.. Paitsi sul on hienompi!!

    VastaaPoista
  3. Itsekkin oon yrittänyt etsiä tuota Naked 2 palettia! tosi kivoja toiveita :3

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi