1.11.2013

OCTOBER FAVORITES

Nyt sain julkastua tän postauksen ihan ajoissa. Elikkäs nyt olis vuorossa lokakuun suosikit! Mun on pakko sanoa, että lokakuu (tai marraskuu) ei oo mun suosikkikuukauksia. Mutta ainakin saatiin viettää viikon mittainen syysloma. Lokakuussa kävin myös Helsingissä syysostoksilla & hulluilla päivillä, joten osa mun suosikeista on luonnollisesti sieltä hankittua tavaraa.
5 Ihan ekaksi pakko mainita Four reasonsin shampoo & hoitoaine. Ostin tän ihan kokeilumielessä eräästä kampaamosta ja nää on osottautunut tosi hyviksi! Mun hiukset tuntuu jotenkin tosi pehmeiltä noiden tuotteiden jälkeen ja ainakin hiuksia föönätessa huomaa ton syntyvän volyymin. Noi ei onneksi ollut kamalan kalliitakaan (kampaamotuotteiksi) ja hintaa tais olla kympin kappale.
3 Jatketaan hiusasialla. Oon tykännyt pitää hiuksia paljon tollasella isolla nutturalla, jonka teen vähän isommalla donitsilla. Supernopee kampaus, mutta näyttää silti että siihen ois kulunut jonkin verran aikaa.
2 Mun päivittäisessä meikissä kulmat taitaa olla tärkein asia. Lumenen kulmavaha & We care iconin kulmakynä on tullut ihan elintärkeiksi tuotteiksi mun meikkipussissa. Oon ennen koittanut montaa eri kulmakynää, mutta toi we caren kynä palaa aina mun suosikkeihin.
7 Sitten ois vuorossa paitasuosikkeja. Hulluilta päiviltä ostamaani Cheap mondayn collegepaitaa on tullut käytettyä tosi paljon. Oon ilonen, että otin ton harmaan violetin sijaan, koska se sopii melkein kaikkeen. Toinen suosikki on onlystä lähiaikoina ostamani neonkoralli neule, joka piristää mukavasti tän sateen ja harmauden keskellä.
4 Starbucksin frappucino on kouluaamujen pelastus! En koskaan saa nukuttua tarpeeksi ja herään aamulla ihan puolikuolleena. En tykkää tavallisesta kahvin mausta, joten tää on kiva vaihtoehto pelkälle kahville. Maku on ihanan vaniljainen ja makea kahviin verrattuna.
6 Lokakuussa ja varsinkin syysloman aikana oon tykännyt katella paljon elokuvia. Sateisena päivänä on ihana käpertyä sohvan pohjalle, syödä irtokarkkeja ja laittaa joku hyvä leffa pyörimään.
1 Mun on vielä pakko mainita tää  onlyn kauluspaita! ♥ Ostin tän myös hulluilta päiviltä. Rakastan noita niittejä tossa eessä ja se tuo kivan vaihtelun mun vaatevarastoon.

Loppuun vielä muutama biisisuosikki lokakuulta.

The Paper Kites - Young 
Oon aina tykännyt indiemusasta ja tää on tällä hetkellä mun suosikki. ♥ Löysin ihan sattumalta tän biisin selaillessani musaa youtubessa. Tässä on mulle jotain uniikin kuuloista vaikken osaakkaan sanoa että mitä. :--D

One Direction - Story of My Life 
Ihan pakko mainita tää mun suosikeissa, oon kuunnellu tätä ihan nonstop enkä ainakaan vielä kyllästynyt niinkuin yleensä teen.

Arctic Monkeys - Do I Wanna Know 
Vaikken ookkaan mikään suuri rockmusiikin ystävä voiks tän luokitella rockmusaks niin tää biisi jotenkin kolahtaa.

20 kommenttia:

  1. Nää kuukauden suosikki-postaukset on vaa niin ihania!
    Ja toi nuttura sopii kyl sulle ja se on hauskan näkönen :--)

    VastaaPoista
  2. paljon toi Lumenen kulmavaha makso (suunnillee) ja mistä ostettu? :)
    kiva postaus taas kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--) ostin sen sokokselta, mutta hintaa en yhtään muista...

      Poista
  3. Mistä ostat ton Starbucksin frappucinon? Löytyyks ihan Prisman kylmähyllyiltä? :D

    VastaaPoista
  4. Mihinkäs sä olet piilottanut krediitit some-ikoneista, kun ei löytynyt mistään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitoin sen nyt tonne alas, onks se iha hyvä noin?

      Poista
  5. Miten oot saanut saanut nuo gadgetit noin lähekkäin toisiaan, esim. tuon Archive -otsikon ja itse blogiarkiston välin noin lähekkäin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista tehneeni niille mitään. :--D mutta jos oon, niin se on ollut netistä löydetty html-koodi.

      Poista
  6. valitsit kyllä superhyviä juttuja, ihana toi collegepaita ja toi starbucks on superhyvää ! :)

    VastaaPoista
  7. tiiätkö onko toi hiusdonitsi sopiva paksuille ja pitkille hiuksille? mulla on nimittäi semmone ongelma et jos laitan tavallisella hiusdonitsilla hiukset kiinni, ni sieltä jää hirveesti ylimäärästä hiusta ja jos ne yrittää kieputtaa siihe päälle, ni näyttää tosi urpolta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mulla on itelleni aika pitkät mut ei hirveen paksut hiukset. mullaki on vähän sama ongelma mutta tungen ne hiukset aina sinne alle. :--D et kyllä mun mielestä sopii jos työntää ne loput hiukset sinne sisälle.

      Poista
  8. Wau, aivan upee ulkoasu! Ja kivoja kuvia + oot kaunis :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Laitetaanks tota v ahaa niinku eka vai miten? :D tietämätön...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jos käytät kulmakynää ni eka sitte sitä ja päälle vahaa. :--D

      Poista
  10. Paljon toi cheap mondayn paita makso? aivan ihana! :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi