24.2.2014

ALL I HEAR IS WHITE NOISE

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled PAITA BIKBOK l FARKUT GUESS l KORU GINA TRICOT

Päätin tulla taas morjestaan parin asukuvan kera, nyt kun mulla vihdoin näin lomalla on siihen aikaakin. Nää pari lomapäivää on sujunu tosi rennosti. Ollaan kateltu kavereiden kanssa leffoja ja ihan vaan oltu ja juteltu. Ainoa huono juttu lomassa on se, että nää päivät tuntuu kuluvan jotenki hirvittävän nopeesti. Eilen katottiin äitin kanssa kahestaan Brit awards josta löysin jotain uutta kuunneltavaakin. :-D Torstaina ois suunniteltuna reissu Helsinkiin ja erityisesti Ikeaan. Oon halunnu nyt pitkään jo käydä ikeassa ostamassa vähän uutta sisustustavaraa mun huoneeseen. Mä nimittäin kyllästyn tosi nopeesti aina tähän sisustukseen ja mun huone kaipaiski jotain pientä piristystä.

5 kommenttia:

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi