22.2.2014

FAVORITES AT THE MOMENT

Untitled

☆ Oon tykkäillyt viimeaikoina kesäisistä tuoksuista. Ootan kesää aivan mielettömästi ja nää tuoksut vähän edesauttaa sitä. Hollisterin kukkaistuoksu & Escadan Born in paradise -hajuvesi. 

Untitled

☆ Yks mun suuri rakkaudenkohde, nimittäin mustikkamuffinitee. Kieltämättä teen maku on aika lähellä mustikkamuffineita ja ihanan makeaa. Maistakaa ihmeessä, saatatte yllättyä ! 

Untitled

☆ Oon löysäilly aika paljon viimeaikoina näissä lökäreissä. Tykkään tosi paljon tosta tekstistä sivussa, koska tuo vähän jotain erilaista muuten tavallisiin lökäreihin.
  Untitled

☆ Oon ihan koukussa Awkward -nimiseen sarjaan ja jaksoja tuleekin katsottua parhaimmillaan monta päivässä. Varsinkin samalla mustikkamuffiniteetä juoden. :-D
 Untitled

☆ Aattelin vähän piristää mun tavallista ponnaria ja oon tykästynyt nyt tosi paljon tohon lettiponnariversioon. Ei mikään monimutkanen ja silti ihan kivan näkönen kampaus. 

Untitled

☆ Viimeisenä muttei vähäisimpänä vähän kauneustuotteita. Ensinnäkin toi Vichyn BB-voide on ihanan kevyttä ja nopeaa kiireisille kouluaamuille. Ostin myös vähän heräteostoksena ton mavalan kynsinauhakynän, mutta se on tullut ihan käyttöönkin mun talven kuivattamille kynsinauhoille. YSLn shocking mascarasta oon tykkäilyt kans tosi paljon.

7 kommenttia:

  1. Ihanan pirteä postaus ja olen itsekin koukuttunut kyseiseen sarjaan.:)
    neeeaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus! :-) toi lettiponnari kampaus on mun mielest tosi kiva, vois kokeilla itekin!

    VastaaPoista
  3. tää sun blogis on oikeesti iha mahtava! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo kampaus, ja kivat hollisterin housut! :-)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi