17.2.2014

WOULD YOU BE MY PARADISE

Untitled Untitled Untitled Untitled 1 Untitled KAULUSPAITA BIKBOK l T-PAITA NEW YORKER 
Hyvät maanantait sinnekkin puolelle ruutua! Mun edellisestä postauksesta on kulunut taas kaksi ikuisuutta, joten mun oli pakko tulla päivittelemään tänne. Mun on kylläkin vähän paha jostain tietystä aiheesta alkaa postailemaan, kun ei oo mitään ihmeellistä tapahtunut. Tää on just tätä aikaa, kun pimeä tulee neljän viiden aikaan ja seitsemän tunnin koulupäivän jälkeen pitäis jotain postaustakin ruveta miettimään.. ja vielä ilman aihetta, haha. No sain mä pari asukuvan tyylistä räpsyä otettua ja jopa muokattua ne. Jaksakaa vielä viikko koulussa, niin päästään lomalle ! :-)

11 kommenttia:

  1. hienoja kuvia, tykkään sun hiuksista! :) tää ulkoasuki on kivan simppeli, toi banneri on ihana!

    VastaaPoista
  2. Noi sun hiukset on niin ihanat wau <3 Muutenki kiva postaus:)

    VastaaPoista
  3. Noi sun hiukset on vaan niin kivat! Itsellä just kamala hiuskriisi menossa, enkä tiedä mitä näille tekis D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti ! mulla on itellä tosi usein sama... :D

      Poista
  4. Aivan ihana banneri! Ulkoasu on onnistunut (: ja kirjotat kivasti.

    VastaaPoista
  5. tosi laadukkaita kuvia ja oot hirmukaunis! :) ihana blogi sulla, yksinkertanen ulkoasu on kiva <:

    VastaaPoista
  6. sulla on kivat hiukset ja muutenkin hienoja kuvia (--:

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi