7.3.2014

FROM IKEA & JUMBO

Untitled Untitled Untitled LASIT GINA TRICOT l HUULIRASVA KICKS Untitled Untitled Untitled PAITA VILA l KUORET ACCESSORIZE Untitled

Haha, oon vähän myöhässä tänki postauksen kanssa. Tarkotus oli laittaa tää postaus jo viikon alussa, mutta mulla ei kaikkien kokeiden & yhteishaun välissä oikein ollut aikaa (eikä intoa) sellaseen. Nyt vihdoin sain ladattua kuvat koneelle ja muokattuakin ne. 

Käytiin siis viimeviikon torstaina Helsingissä pääasiassa Ikeassa, mutta poikettiin me jumbossakin. Ikeasta löysin itselleni yllättävän paljon tavaraa. Uuden pöytälampun, parit tyynyt, karvamaton, puhtaan valkoset lakanat, tarjottimen ja siihen sopivat kipot, mukin... Jumbosta löysin vihdoin ja viimein ittelleni ne kännykänkuoret, 70% alennuksella paidan, eosin huulirasvan ja mun unelma-aurinkolasit joita metsästin jo viimekesänä (!) Eli ei hullumpia ostoksia vai? :-)

14 kommenttia:

  1. Paljon tuo eosin huulirasva maksaa? Värjääkö huulia? :)

    VastaaPoista
  2. Ikea tai Jumbo ei oo Helsingissä vaan Vantaalla! Opettele vähän enemmän tuntemaan paikkoja jooko, mut kivoja ostoksia :)

    t. helsinkiläinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mulle kaikki helsigin lähellä on helsinkiä joten en tiiä tarkallee niitä rajoja :--D

      t. kouvolalainen (Y)

      Poista
    2. voi hyvää päivää ano :DD tarkkaa.

      Poista
  3. Noi aurinkolasit on ihan täydelliset!! Pakko ostaa itekkin tollaset jos ne edes sopii mulle :-D

    VastaaPoista
  4. mihin hait yhteishaussa? :)

    VastaaPoista
  5. onneks et ostanut niitä samoja kukkalakanoita mitkä on joka toisella bloggaajalla :D ärsyttää jo bloggaajien 'omaperäisyys' :s kivoja ostoksia!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noku oon ite halunnu jo pitkään ihan vitivalkoset lakanat :--D mut kiitos

      Poista
  6. Aivan ihania ostoksia, oisin varmaa itte ostanu kaikki samatC: paljonko noi aurinkolasit ja toi valkoinen tarjotin? makso?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon c: aurinkolasit makso noin 8€ mut tarjottimesta en tiiä ku äiti osti sen mulle :D

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi