13.3.2014

NIKE

1 2 3 6 4

Viime torstaina mua odotteli kotona Elloksen paketti, jonka olin tilannut pari viikkoa aikaisemmin. Laitettiin tilaukseen kauan tarvitut niken juoksulenkkarit ja juoksuhousut. Noi molemmat on nyt kivasti sävy sävyyn mitä en kylläkään tilatessani ees aatellut. Kunnon lenkkarit mulla on ollut nimittäin etsinnässä viime syksystä lähtien ja oon kärvistellyt tähän hetkeen asti sisäpelikengillä lenkkeillessäni, (:D) mutta nyt asiaan on onneksi tullut muutos. Vihdoin mulla on ihan kunnon lenkkarit, haha ! Mulla oli myös juoksuhousuille tarvetta & löysin ihan täydelliset yksilöt - nekin nikeltä. Toi 'just do it' lausahdus antaa kummasti lisää motivaatiota, ainakin tälläselle laiskalle ihmiselle.

13 kommenttia:

  1. Ompa ihanat kengät, just selaset mitä oon itse myös haeskellu jo ihan kiitettävän ajan:) olivatko kengät ja housut kalliit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :--) kengät oli vähän päälle satasen, mutta mun mielestä hintansa arvoset !

      Poista
  2. Ihanat juoksukengät ja -housut! Oon itsekin huomannut että piristävistä treenivaatteista saa kummasti lisämotivaatiota! :)

    http://seljapuunalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset uudet kengät ja housut!♥ Varmasti noi housut antaa paljon motivaatiota!
    Haluisin itekki tommoset :D

    VastaaPoista
  4. Itsellä suurinosa urheiluvaatteista sun muista nikeltä, Nike on vaan se paras urheiluvaatemerkki! Vaikka multakin löytyy asicsia ja adidasta jne niin Nike on vaan tullut itselle parhaan tuntuiseksi. Haaveena myös noi samaiset juoksuhousut!! :D

    VastaaPoista
  5. Nikella on kyllä mahtavii urheiluvaatteita! Ittelläni on vähän samantapaset kengät, ihan huiput! Ihanat housut oot kanssa löytäny :o<3

    VastaaPoista
  6. Millasta noilla on juosta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi mukavat ja hengittävät kengät ! :-) ja pehmentää juoksuaskelta

      Poista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi