20.3.2014

THESE FEW WEEKS


Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled 3 Untitled

Viikko on kerenny kulumaan siitä, kun viimeks postasin. Mä oon vakuuttanu ittelleni joka päivä nyt muutaman päivän sisällä, että tänään mä postaan, mut sitte joku tärkeempi ja ehkä vähän mieluisempi juttu tulee aina tielle. Nytkin mun pitäis olla täyttämässä kesätyöhakemusta, mut musta tuntuu että oon ihan kauheen huono siinä enkä keksi mitään itseäni kuvaavia sanoja. Enhän oo ainoo jolla on ihan kauhee ongelma keksiä itseään kuvaavia adjektiivejä?

Nää pari viikkoo on menny aika pitkälti kavereiden kanssa hilluessa, musiikkia kuunnellessa, kokeisiin lukiessa ja syödessä. :-D Kaikkia ruokakuvia en onneks tähän postaukseen saanut ees mahtumaan, haha. Oon löytänyt itselleni myös tollasen armeijanvihreen kevättakin onlysta, mutta sopivasti takatalvi ehti just palata. Mun äiti yllätti mut yks päivä myös mun lempishampoolla ja hoitoaineella, jotka tuoksuu aivan mielettömän hyviltä, ihan toffeelta.

//Oon muuten saanut mun huoneen sellaseen kuntoon, että jos haluaisitte huonepostausta niin voisin ehkä tehdä sellasen. :-) Kuvina vai videona?

23 kommenttia:

  1. hieno toi eka kuva! ja huonepostaus olis kiva kuvilla (:

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! ite tykkäisin ennemmin kuvina sen potauksen :-)

    VastaaPoista
  3. Mul on toi sama juttu omien postausten kanssa :p Joskus ei vaa oo postattavaa.

    http://ddream-bbig.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva idea toi huonepostaus! mun mielestä olis kiva, jos siitä tulis videoo :--)

    VastaaPoista
  5. Haluun ehdottomasti nähä sulta huonepostausta! Jos vaan viittit, nii vaikka molempina, jotku tykkää kuvista ja jotku taas saa selvemmän kuvan videolla, mulle on aivan sama:-)

    VastaaPoista
  6. Oot niin kaunis♥ Ja huonepostaus ois kiva vaikka videona :--)

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihana banneri, millä oot muokannu ton? :3 Oot muutenkin tosi taitava kuvaamaan ja hurjan kaunis!

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus, siis oot niin taitava kuvaamaa! Mietine että tykkäätkö tosta granaattiomena-arizonasta koska mun mielest se oli tosi pahaa ja haiski iha hirveeltä :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! mä tykkään kyl ihan hirveesti, ehkä paras maku noista mitä oon maistanu :D

      Poista
  9. oiihh, nuo teejuomat on täydellisyyttä <3

    VastaaPoista
  10. tosi hienoja kuvia:o mut oot todella nätti ja rakastan sun blogia! tein just uuden blogin käy kattoo:)

    VastaaPoista
  11. Oi aivan ihania kuvia ♥ Rakastuin tohon käpy&lumisade kuvaan! :)

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi