21.5.2014

NEWIES FROM H&M

Heippa pitkästä aikaa! Tos melkeen viikko takaperin mua odotti h&mmän paketti kotona. Mun piti isolla peellä kuvata ne vaatteet jo silloin, mut mulla on ollu kaikenlaista muuta juttua. Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan taitaa olla jo mulle joku elämänohje...


Untitled

Tilasin tollaset batmanleggarit joita oon käyttäny nyt niinku yö & kotihousuina. Paidan löysin muutama päivä takaperin Kouvolasta ja aattelin, et se sopis kivasti yöpaidaks noitten legginssien kanssa. :-D
 

Löysin nettikaupasta tälläsen aivan ihanan hihattoman t-paidan johon oon kyllä ollu tosi tyytyväinen. Tilasin myös tollasen kullatun kaulaketjun.
 
Viimeisenä muttei vähäisimpäni löysin itelleni farkkushortsit kesäksi! Tykkään tosi paljon tosta korkeest vyötäröstä ja revityistä yksityiskohdista.

5 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia ja aivan ihana blogi sulla muutenkin, tykkään :) On pitäny jo jonkun aikaa kommentoida tänne, mut nyt vihdoin sain jonkun kommentin aikaseks :-D

    VastaaPoista
  2. Mulla on noi samat batman-leggarit. Oon niin rakastunut niihin :3 hihi!

    VastaaPoista
  3. Ihanii ostoksia!! Tosi tyylikkäitä kaikki!
    ps oon sun kaima :DD

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi