3.6.2014

THE END

Untitled

Nyt se on sitten ohi. Oon viettänyt yhdeksän vuotta samassa koulussa ja viime lauantain päättäjäiset oli mun vika päivä siellä. Jotenki tosi haikeaa lähteä tosta koulusta eikä välttämättä nähdä enää tiettyjä naamoja koskaan. Toisaalta ihana päästä sille kauan odotetulle kesälomalle ja päästä alottamaan puhtaalta pöydältä lukiossa! Mut ensin ajattelin nauttia täysillä kesälomasta ilman huolia tai mitään muuta sellasta. ♥

Yllätyin myös ilosesti mun päättötodistuksesta. Olin ihan varma et ainakin muutamat numerot laskee ysin jälkeen mut ei mitään järkyttävää muutosta ollukkaan vaikken oikeen jaksanukkaan panostaa.

Mun päättärimekko on tosiaan vilasta ja kengät espritiltä. Aattelin myös, että tohon olkaimettomaan mekkoon sopis kivasti toi kultaketju H&Mältä.

14 kommenttia:

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi