26.6.2014

SUMMER WANTIES

Kesä on ehdottomasti mun lempiaikaa vuodesta. Kesäloma, vapaus, lämpö.. ♥ (vielä kun ne asteet nousis yli kahdenkymmenen..) Aattelin nyt kuitenkin kerätä polyvoresta kollaasin vaatteista ja asusteista jotka haluisin itelleni näin kesäaikaan. Tai miksei muulloinkin. :-D

Oon aivan ihastunut cropattuihin toppeihin varsinkin kesällä. Ne sopii just täydellisesti vaikkapa korkeavyötäröisten shortsien kanssa ja ite suosin pääasiassa sellasia asukokonaisuuksia lämpimillä päivillä. Haluaisin jonkun oikein pirteen & värikkään tai jollain printillä varustetun topin. Haluaisin myös hankkii ees vähän heräteostoksena jotkut vähän erikoisemmat aurinkolasit. Noi sydänlasit on esimerkiks aivan ihanat. Pitsishortseja oon etsiskellyt jo aika kauan ja varsinkin sellasia jotka on kokonaan vuorattu pitsillä. Noi mustat ois ihan täydelliset! Haluisin tottakai myös ne perinteiset korkeavyötäröiset shortsit (niitähän en omistakkaan...) tollasessa vaaleessa värissä. Myös sellaset rennot kuviolliset shortsit ois mun mieleen. Mä ja mun kaveri ollaan jo kauan haaveiltu NHL-teemaisista snäpäreistä. Ehkä ne koht lähtis tilaukseen? Kesäiset iphonen kuoret ois kans ihanat, varsinkin noi kyseiset kuoret tossa. Vansin tennarit on myös yks juttu, joka on ollut toivelistalla jo aika pitkään. Sellaset värikkäät ois kesäks ihan unelma. ♥ Oon vähän alkanut lämpenemään Nike air maxeille, mutta en halua mitään värien oksennusta niihin, vaan ihan yksinkertasen valkoset ois kivat. Hufin sukatkin oon halunnut jo kauan, mutta mulla ei oo hajua mistä niitä saa ja paljon ne maksaa. :-D

1 kommentti:

  1. mäkin on rakastunut tollasiin crop-toppeihin ! voiku tulis vähän lämpimämmät kelit niin pääsis käyttämään :(

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi