29.6.2014

TUKHOLMAN OSTOKSET

12

Moni teistä halusi ostospostausta Tukholman ostoksista, joten saamanne pitää! Tosin mun ostokset on pääasiassa vaan parista kaupasta, mut niistä löysin sitten taas ihan kiitettävästi tavaraa. Brandy Melville kyllä nousi ehdottomaks suosikkikaupaks mulle ton matkan aikana. Harmittaa vaan, että sielläkään hinnat ei oo mitään kauheen edullisia, muuten oisin kyl varmaan kiikuttanut koko kaupan mukaan, haha. :-D

2 3 4

Arlandan lentokentällä olevalta Victoria's secretiltä löysin tottakai alusvaatteita & tollaset ihanat meikkilaukut. Noi laukut tulee kyllä tarpeeseen matkustaessa!
  6

Sitten Brandy Melvillen ostoksiin. Löysin tollasen numeroilla printatun hihattoman t-paidan jossa on superisot hihanaukot. Nyt kun tulis viel sopivat säät tän käyttöön. Oikeella puolella olevaa paitaa oonkin kuolannut jo netistä tosi kauan, joten mun ilosuuden määrä oli lievästi sanottu hyvin suuri kun näin sen.
  5

Mukaan lähti myös tollanen ihanan rento t-paita & huppari. Mun on pakko sanoo, että noi on ehkä mukavinta kangasta mitä oon koskaan koittanut. :-D
  7

Vika vaatekappale Brandyltä ! Tollanen musta toppi, joka seki on ihanan tuntunen päällä. Löysin myös vihdoin ne dr.denimit, jotka mun on ollu tarkotus ostaa varmaan puol vuotta. Näitä farkkuja ei kyllä kehuta turhaan!

9 10

Vielä pari juttua Brandyltä. Kännykälle löysin aivan upeet kuoret, niitäkin oon netistä ihaillut jo vähän pidemmän ajan, mut nyt mulla vihdoin ja viimein on ne! Ostettiin myös tavallaan matkamuistoks kavereitten kanssa tollaset rannekorut.
  11

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä Maybellinen Babylipsit! Yllätyttiin, kun löydettiin Tukholman Kicksistä Baby lipsejä & tottakai mun oli pakko kiikuttaa pari tosi kehuttua huulirasvaa kassalle ihan testattavaksi.

13 kommenttia:

  1. onko sun ekat drdenimet?

    VastaaPoista
  2. Eikä, mäkin just äsken julkasin mun Tukholma-ostokset, kun olin siellä pari viikkoa sitten! :-D kivoja ostoksia sulla, tuolla brandy melvillessä ei tullut käytyäkään. Käy kurkkaamassa jos kiinnostaa!

    http://miukunen.blogspot.fi/2014/07/tukholman-ostokset.html

    VastaaPoista
  3. jee olin 600 lukija :DDD

    VastaaPoista
  4. Mistä noi dr denimit oli?

    VastaaPoista
  5. Oon menossa näillä näkymin 5SOS'in keikalle ens kesänä Tukholmaan (*sydänsilmäinen emoji*) ja tarkotuksena olis myös pitää yks shoppailupäivä, niin mitä muita ostosmahdollisuuksia siellä oli kun nämä mitä mainitsit? Lähinnä sellaisia kauppoja mitä Suomesta ei löydy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää sori en oo huomannu vastata aiemmin :( mutmut näitten lisäks ainakin hollister, urban outfitters, topshop, sephora ja american apparel on sellasii missä ite haluisin käydä. :)

      Poista
  6. apua pelasta mun tukholma reissu ja sano missä päin tuo brandy melville sijaitsee ? :D

    VastaaPoista
  7. Jos kyllästyt, niin lahjota mulle koko setti! Meinaan oot sitten mennyt tekemään ihan täydellisiä löytöjä! :) Ens vuonna kun rahapolitiikka helpottaa olis kyllä niin tarkoitus suunnata Ruotsiin ihan vain shoppailemaan! Empäs maltakkaan odottaa tän postauksen jälkeen! ♥ tää on kyllä ollut jo pitkään yks suosikkiblogi!!!

    Kurkkaisithan myös ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi