5.7.2014

J U L Y

4 1 5 3 2

Eka viikko kesätöitä on nyt ohi ja pakko myöntää, et se on aika rankkaa puuhaa nousta sängystä ennen seitsemää heinäkuussa. Tässä töitten keskellä oon kuitenkin oppinut nauttimaan täysillä näistä harvoista vapaapäivistä ja elämään tässä hetkessä. Ollaan tehty kaikenlaista kesäistä, syöty jätskiä ja heitetty jopa talviturkit järvessä, tais ollakkin korkea aika sille. :-D Ajeltiin yöllä ympäri kaupunkia ottamassa kuvia aivan upeasta auringonlaskusta ja nautittiin niistä kauan kaivatuista lämpimämmistä keleistä jotka on näillä näkymin vielä jatkumassa ! Oon myös katsonut vaarallisen paljon Vampyyripäiväkirjoja, joihin oon jäänyt ihan koukkuun ja löytänyt uuden rakkauden karhunvatukoita kohtaan. Mites teidän heinäkuu on alkanut?

9 kommenttia:

  1. Kiva postaus, ja vaihteeksi taas ihanan laadukkaita kuvia! :) Itekin oon jäänyt nyt ihan jumiin Teen Wolfiin, kun tuli nuo Vampyyripäiväkirjat jo katottua, haha. Suosittelen siis lämpimästi kun/jos saat tuon TVD:n päätökseen :D

    VastaaPoista
  2. mullakin on nyt 2/5 työviikoista ohi ja oli se aika järkytys ekoina päivinä herätä ennen seittemää kun unirytmi oli taas HIUKAN erilailla..:D mutta niiku sanoit ni viikonloput tuntuu taas luksukselta!
    tosi ihani kuvia tässä postauksessa, ihanan kesäsiä! ♥ sun kesäloma kuulostaa mahtavalta, pitäs varmaan itekki ryhdistäytyy ja tehä jotain ku toi lämpö on taas palannu :'D

    VastaaPoista
  3. missä oot töissä? :-)

    VastaaPoista
  4. Tuun nyt tälleen varottamatta antamaan parit kehut. :D
    Oon seurannu sun blogia sunnilleen vuoden, ja täytyy kyl sanoo, että oot koko sen ajan ollu yks parhaista.
    Sulla on energinen blogi, ihania ja hyvin muokatuja kuvia, tekstiä jota on mukava lukea ja aina nätti ulkoasu.
    Ei mulla muuta, hyvää sunnuntai-iltaa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon, piristit tät mun sunnuntai-iltaa ihanasti ♥ c:

      Poista
  5. Ihanat noi batman-printtiset legginsit!♥

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi