31.8.2013

DO MORE THAN EXIST

3 5 1 2 4 FARKUT BIKBOK l TOPPI GINA TRICOT l KENGÄT CONVERSE
Sekalainen kuvapläjäys! Oon saanut viettää pitkää viikonloppua tosi onnellisena. Meillä oli taksvärkki perjantaina, joten oon saanut olla nyt vapaalla perjantaista asti ilman ärsyttäviä aamuherätyksiä. Käytiin eilen katsomassa kaveriporukalla ensi-illassa one directionin this is us 3D:nä! Se oli niitä harvoja elokuvia jotka vois kattoa vaan uudelleen ja uudelleen, haha. Käytiin myös subwayssa syömässä ja lähdinkin leffan jälkeen Emilylle yöksi. Eli koko perjantai oli aivan ihana alku viikonlopulle. Mun päivänasuna toimi ihan simppelit viininpunaiset farkut joista oon tykännyt tosi paljon ja toi alesta lähtenyt ginan printtitoppi. Onko kukaan muu teistä käynyt jo katsomassa ton elokuvan? (:

13 kommenttia:

  1. aah tokavikan kuvan muokkaus! ihana! Muutenkin rakastan bannerias <3 tää on vaa yks niistä "liian" täydellisitä blogeista.

    VastaaPoista
  2. Sulla on oikeesti niin täydelliset hiukset :3 kiva
    postaus !

    VastaaPoista
  3. Niin ihania kuvia :-)
    Ja iteki kävin eilen kattomas this is usin, oli varmaa paras leffa jonka oon nähny!! :')

    VastaaPoista
  4. meen huomenna kattoo :-)

    VastaaPoista
  5. aww ihan älyttömän ihana tää sun blogis, oikeesti !! ♥
    oon kateellinen ;_;

    VastaaPoista
  6. Pääsit muuten mun linkkaa blogisi top 5!

    http://nepun-touhuja.blogspot.fi

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi