9.9.2013

LIVE FOR THE APPLAUSE

Lady Gaga - Applause
2 1 4 3Moikka kaikille! Kyllä, olen vielä elossa & tän postauksen tarkotus olikin näyttää joitain elonmerkkejä täällä blogin puolella. Totuushan on ettei mulla oo oikein ollut mitään kirjoitettavaa tai kuvattavaa. Lauantaina kävin heurekassa & ikeassa, kun mun kaveri mut niitten mukaan pyysi. Kameran otin mukaan, mut jotenkin se vaan unohtui sinne laukkuun, haha. Ostin ikeasta kuitenkin tollaset kirjainlakanat ja pari valkoista laatikkoa. Äiti toi mulle myös tuliaiseksi laivalta smashboxin bb-voiteen & peitevoiteen. Kiitos ! Sunnuntaina mulla oli treenit ja tänään olin ekaa kertaa elämässäni tetissä. Arvatkaa jännittikö! Tettipaikan sain siis emotionilta, jonka oon tainnut joskus mainitakkin (?) ja mun työaika oli yhdeksästä kolmeen. Onneks sielä oli rento tunnelma ja mukavat työkaverit. :--) En rikkonutkaan mitään vaikka lähellä oli niinkuin luulin. Tetin jälkeen suuntasin ajotunnille jossa oon lievästi sanottuna harjoitusta vailla. Kolarit jäi kuitenkin onneksi väliin tältä kerralta. Mites teidän viikko on lähtenyt käyntiin ?

6 kommenttia:

  1. tämmöset pienet kuulumispostauksetki on tosi kivoja! :)

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! ♥ millä teet noi eriväriset valojutut tms. sun kuviin? :)

    VastaaPoista
  3. ihana blogi, tosi hienosti muokatut kuvat! (:

    VastaaPoista

Someikonit © koodikielella.blogspot.fi